سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام صفدر پناهی - مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها مدرسه علمیه نوساز استان در شهرستان گچساران است که متاسفانه بودجه ای برای تجهیز آن نداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در نشستی با سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت حوزه‌های علمیه استان اظهار کرد: در کل استان تعداد ۵ مدرسه علمیه برادران داریم.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و  بویراحمد ادامه داد: یکی از مشکلات این است که ساختمان برخی از مدارس علمیه استان دارای استحکام نبوده و در این بین یک مدرسه استیجاری هم داریم.

وی ادامه داد: تنها مدرسه علمیه نوساز استان در شهرستان گچساران است که متاسفانه بودجه ای برای تجهیز آن نداریم.

پناهی با اشاره به وضعیت مدرسه علمیه دهدشت و با بیان اینکه از حیث طلبه‌خیزی شهرستان کهگیلویه در کشور در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارد، افزود: ساختمان این حوزه بسیار قدیمی و مربوط به قبل از انقلاب است و هر چند مدرسه‌ای نمونه به شمار می‌رود، اما به دلیل فضای نامطلوب نتوانسته‌ایم نسبت به گسترش پایه‌ها در آن اقدام کنیم.

در ادامه سردار حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک به زیرساخت های مدارس علمیه از اولویت‌های ما به شمار می‌رود، اظهار کرد: امیدواریم پس از این که توانستیم ویروس کرونا را پشت سر بگذاریم و در مرحله بعد از کمک‌های مومنانه، برای رفع مشکلات مدارس علمیه وارد عمل خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha