پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صفدر پناهی - مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد از ارسال ۱۳۰ مقاله پژوهشی به معاونت پژوهشی حوزه‌ استان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در یاسوج با اشاره به محدودیت‌های کرونایی و  عدم دسترسی طلاب به منابع کتابخانه‌ای، گفت: بالغ بر ۱۳۰ مقاله پژوهشی به معاونت پژوهش حوزه استان ارسال شد که با توجه به شکل تحقیق و محتوای آن، تحقیق چهار نفر از طلاب به عنوان تحقیقات برتر نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ شناخته شد.

مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تحقیق آقای حشمت الله امیرپور پایه هشتم، با موضوع «حریم خصوصی کودک»، آقای جواد مومن مقدم پایه هفتم با موضوع «روش های تربیت کودکان در نهج البلاغه»، آقای رضا اندرزیان پایه چهارم با موضوع «راهکارهای پیشگیری از آشفتگی و گسست خانواده از دیدگاه اسلام» و کار پژوهشی آقای محمد باغنده پایه چهارم با موضوع «بررسی آثار مثبت و منفی ویروس کرونا بر سبک زندگی» به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

وی همچنین از تالیف کتاب در حوزه پژوهش اشاره کرد و یادآور شد: استاد سطوح عالی حوزه علمیه یاسوج حجت‌الاسلام اسماعیل بهشت برای اولین بار ترجمه کتاب الاساس فی اصول الفقه را منتشر کرد.

پناهی بیان کرد: در ترم دوم امسال  هم این روند ادامه خواهد یافت و بنای حوزه علمیه استان بر این است که ان شاءالله  مجله فقهی با عنوان «فقه الصادق» را راه‌اندازی کند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha