پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام صفدر پناهی - مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت مادر شهید حجت الاسلام خیرالله پرواز پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزرش خبرگزاری «حوزه » از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی، مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت مادر شهید حجت الاسلام خیرالله پرواز پیام تسلیتی صادر کرد؛

متن پیام به این شرح است:

انالله واناالیه راجعون    

 درگذشت ام الشهید گرانقدر حجت الاسلام خیرالله پرواز موجب تاثر و تالم اینجانب که بخاطر مصاحبت و علقه نسبت به آن شهید گرانقدر، ایشان را مادر خودم می‌دانستم گردید.

جامعه انقلابی ما مدیون مادرانی است که باتقدیم فرزندان خویش امنیت ، آرامش و آسایش را به همه نسلها و عصرها ارزانی داشتند و ما هر چه در تجلیل و تکریم چنین مادرانی بکوشیم نخواهیم توانست حق آنها را ادا کنیم .

عارف مجاهد شهید پرواز در عمر کوتاه خویش درحوزه های علمیه با خودسازی و صفای نفس به چنان جایگاهی رسیده بود که ایزد منان ایشان را به مقام والای شهادت و ارتزاق عندرب رساند.

بیان الکن این حقیر که حقیقتا بخاطر مصاحبت با آن گوهر پرفروغ ، شناخت دقیقی از ایشان دارم ، یارای ادای حق آن شهید عظیم القدر را ندارد . تربیت آن ستاره پرفروغ در دامن چنین مادری ، حکایت از جلالت قدراین مادر دارد .

باتمام وجود به روح این ام الشهید و فرزند گرانقدرش ادای احترام دارم و از همه بازماندگان بخاطرعدم توفیق جهت شرکت در مراسم تشییع و تدفین خاضعانه پوزش میطلبم . خداوندا این مادر را بافرزندش شهیدش محشور و شفاعتش را نصیب همه ما گردان.

 صفدرپناهی

مدیرحوزه علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha