جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ پویش «سلام قهرمان من» در قالب پادکست، عکس نوشت، فتوکلیپ، دلنوشته با هشتگ‌های #مرد_میدان، #مکتب_سلیمانی، #ما_ملت_شهادتیم، #سردار_دلها و #سلام_قهرمان، در فضای مجازی اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه، در آستانه یکمین سالگرد شهادت سردار دلیر اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، قرارگاه برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در دفتر امام جمعه دهدشت تشکیل شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست کارگروه رسانه و فضای مجازی دفتر امام جمعه دهدشت، از سردار سلیمانی به عنوان شخصیتی مجاهد، شجاع، انقلابی، مدیر و مدبر یاد کرد و گفت: آن بزرگوار به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام راحل رشد و پرورش یافت و ولایتمدار و سرباز خط ولایت بود.

وی اضافه کرد: عظمت سردار سلیمانی در اطاعت محض از ولایت فقیه، جهاد مخلصانه و مجاهدانه و مردمداری است و از او شخصیتی جهانی ساخت که هرگز فراموش نخواهد شد.

امام جمعه دهدشت گفت: دشمن به خیال خام خود با شهادت سرداران ما پایه‌های نظام اسلامی را سست می‌کند، اما بداند با شهادت سلیمانی‌ها خشم و نفرت و انزجار ملت ایران از استکبار بیشتر می‌شود و شعار «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر از گذشته فریاد می‌زنند.

در این نشست مقرر شد به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پویش «سلام قهرمان من» در قالب پادکست، عکس نگاشت، فتوکلیپ، دلنوشته با بکار بردن هشتگ‌های #مرد_میدان، #مکتب_سلیمانی، #ما_ملت_شهادتیم، #سردار_دلها و #سلام_قهرمان، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha