شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 930115
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
شهید محسن فخری زاده

حوزه/ نیروی قدس کارآمدی را اثبات کرد،حاج قاسم با خونش امضا کرد.انرژی اتمی کارآمدی را اثبات کرد،علی محمدی و احمدی روشن و شهریاری با خون امضا کردند.توانمندی دفاعی نیاز به یک امضای پر رنگ داشت،فخری زاده وظیفه ای داشت سنگین.

خبرگزاری حوزه | انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) در سال ۵۷ به پیروزی رسید و این پیروزی نتیجه انقلاب فرهنگی و نظریه پردازی امام و یارانش در ذهن و فکر مردم ایران در طول سالهای قبل از انقلاب بود.مقام معظم رهبری،شهید مطهری،شهید بهشتی،شهید مفتح،شهید بهشتی نژاد،شهید مدنی و....نظریه پردازان و تئوریسین های انقلاب بودند.تشکیل حکومت جمهوری اسلامی نیاز به اثبات داشت و اثبات علمی در دستور کار امام و شاگردان نخبه او قرار گرفت.

در مقابل مکاتب غربی و شرقی صف کشیده بودند و به قول نظریه پردازان انقلاب جبهه باطل در مقابل جبهه حق صف بسته بود.جنگ جنگ اندیشه و نظر بود.نتیجه این جنگ پیروزی منطق اسلام و امام شد.همین پیروزی سبب ترور نظریه پردازان شد. یعنی دشمن می داند اگر بصورت منطقی پیروز نشود باید غیر منطقی باشد.چون فلسفه غرب بر هدف وسیله را توجیه می کند، استوار است.

ترورها ادامه یافت ...

اما چه کسانی هدف قرار می گرفتند؟دیگر از روحانیون و نظریه پردازان در خط ترور نبودند!چون انقلاب از مرحله اثبات عبور کرده بود.

به مرحله اثبات کارآمدی آن نظریه ها رسیده ایم.هر جا اثبات می کنیم ترور در دستور کار دشمن بی منطق است.باید به همه اثبات کنیم توانستیم نظریه های انقلابی که روی کاغذ و در سخن اثبات کرده ایم را در عمل پیش ببریم. اگر چنین نکنیم شکست می خوریم.دشمن این را خوب می داند.لذا در هر موضوعی اثبات می کنیم ترور می شویم.ترور یعنی با برده ایم!

نیروی قدس کارآمدی را اثبات کرد،حاج قاسم با خونش امضا کرد.انرژی اتمی کارآمدی را اثبات کرد،علی محمدی و احمدی روشن و شهریاری با خون امضا کردند.توانمندی دفاعی نیاز به یک امضای پر رنگ داشت،فخری زاده وظیفه ای داشت سنگین.

حال سوال اینجاست که اقتصاد و سیاست خارجی  و....توانسته اند کارآمدی نظام را در این زمینه ها اثبات کنند؟ سوال در این است که چرا هرگاه غربی فکر می کنیم هیچ کس با ما مشکلی ندارد؟در هر علمی غربزده باشیم خیال دشمن راحت است.نه پیشرفت در کار است و نه اثبات کارآمدی!و نیازی به مقابله دشمن و ترور هم نیست.داغ ترور دانشمندان بر قلب ما نشانه صحت عمل آنهاست.

مقام معظم رهبری در آخرین بیانات خود جمله ای کلیدی فرموده اند که قبل از این بارها بر آن تاکید فرموده اند.

باید با همت جدی و تلاش پیگیر مسئولان، تأثیر اجرای راهکارهای عملی در زندگی مردم مشخص شود.

  

الحمدلله رب العالمین

محمود محققیان

مدیر مرکز علمی تربیتی امام خمینی(ره) حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha