پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه علمیه استان در پیامی به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، بر گرفتن انتقام سخت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه علمیه استان، در پیامی به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، بر گرفتن انتقام درخوری از این عمل ننگین تاکید کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

بار دیگر دستان پلید دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب یکی از عزیزانمان را به خاک و خون کشید و ملت ما را داغدار کرد.

شهادت دانشمند عزیز دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که از خدمتگزاران ارشد صنعت دفاعی کشور بود را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، ملت شریف ایران و همکاران و همسنگرانش تسلیت عرض می نمایم.
عمر این شهید عزیز در راه اعتلا و عظمت کشور صرف شد و پاداش این مجاهدتها چیزی غیر از شهادت نیست.

دشمنان ما بار دیگر ثابت کردند که راهی غیر از مقاومت و ایستادگی در مقابل آنها وجود ندارد و سازش و مذاکره و حقوق بشر تنها شعارهایی برای فریب ملتها است.

مردم ما منتظر انتقام درخور این عمل ننگین عوامل صهیونیستی آمریکایی هستند و امیدواریم خون این دانشمند بزرگ روح تازه ای در کالبد مقاومت و ایستادگی مسئولین ما بدمد. و باعث بیداری هر چه بیشتر ملت ما شود.

و السلام علیکم
سید مصطفی موسوی اصفهانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha