چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: یک روز در جبهه‌های جهاد و نبرد با دشمن حدود ۲۵۰ هزار شهید در کنار میلیون‌ها رزمنده به میدان رفتند و امروز نیز در تداوم همان مسیر شاهدیم که برادران و خواهران بسیاری در میدان خدمت رسانی و کمک به بیماران حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بعد از ظهر امروز نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه استان، جمعی از طلاب و گروه جهادی طلاب به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستان بعثت همدان از مدافعان سلامت و پرستاران این بیمارستان تقدیر کردند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان، در این مراسم، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: امروز باید به صورت ویژه از پرستارانی که جان بر کف در خدمت‌رسانی و نجات جان بیماران حضور دارند و با وجود همه مشکلات استقامت کرده‌اند به صورت ویژه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه نامگذاری این مناسبت در روز میلاد حضرت زینب(س) دارای هم‌خوانی مناسبی است، مطرح کرد: پرستاران همانند حضرت زینب(س) با استقامت در احیا کردن جان بیماران، با تمام توان خود در صحنه ایستاده‌اند و لحظه‌ای عقب نشینی نکرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، یکی از بهترین خدمات را، نجات جان مسلمانان دانست و ابراز داشت: کسی که یک نفر را زنده کند همانند آن است که عالمی را نجات داده و زنده کرده و لذا درخواست ما از پرستاران عزیز این است که قدردان جایگاه و مقام خود باشند.

وی با تاکید بر اینکه کادر درمانی و جامعه پرستاری از روز اول شیوع این ویروس منحوس با تمام توان در میدان حاضر بوده و هستند، گفت: یک روز در جبهه‌های جهاد و نبرد با دشمن طاغوتی در حدود ۲۵۰ هزار شهید در کنار میلیون‌ها رزمنده، با دفاع از استقلال جمهوری اسلامی، به میدان نبرد رفتند و امروز نیز در تداوم همان مسیر شاهد هستیم که برادران و خواهران بسیاری در عرصه خدمت رسانی و کمک به بیماران در میدان حضور دارند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت استان، یادآور شد: در درجه اول باید به خانواده‌های این شهدای عزیز به خاطر تربیت چنین افرادی تبریک بگوییم و به دلیل از دست دادن گل‌های سر سبدشان به آنها تسلیت عرض کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha