جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در مجلس خبرگان از رئیس قوه مجریه برای پاسخ گویی در زمینه فضای مجازی دعوت شد، اما رئیس جمهور در صحن حاضر نشد، گفت: امیدواریم با انتخاب مردم، دولتی بر سر کار بیاید که دغدغه‌اش اولویت‌های فرهنگی و رفع نیازهای اساسی مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، شب گذشته در آیین افتتاح کلینیک فرهنگی آموزشی ناصرین، با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: بزرگداشت این ایام به جهت آن مهم است که نسل‌های آینده باید با اتفاقات رخ داده در سال ۸۸ و افرادی که به عنوان حافظان انقلاب در صحنه بودند آشنا شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، شروع به کار کلینیک ناصرین را اتفاقی مبارک خواند و گفت: آنچه در روند اجرایی این کلینیک باید مورد توجه باشد، این است که در گام اول به کیفیت کار توجه شود و سپس با موفقیت در این گام به توسعه و انجام فعالیت برای گروه‌های بعدی مشغول شوند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به پایلوت بودن استان در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: باید در نحوه انجام کارها بسیار مراقب باشیم، چرا که با موفقیت در این طرح، استان‌های دیگر با الگو برداری از همدان وارد این عرصه خواهند شد اما در صورتی که این مهم اتفاق نیفتد، شاید تمایلی برای اجرا در دیگر مناطق وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه کارشناسان این دوره توجه خاصی به آیه ۳۲ سوره مائده باید داشته باشند، گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید هر کس نفسی را حیات بخشد، مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده و لذا اگر در این کلینیک طلاب بتوانند یک جوان را از انحراف نجات دهند، مانند آن است که همه مردم را نجات داده‌اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، خواستار همکاری و همراهی نهادهای همسو با کلینیک شد و ابراز داشت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در جامعه با آن روبرو هستیم و آسیب‌های فراوانی را ایجاد می‌کند، بحث فضای مجازی و نبود مدیریت صحیح در آن است.

وی با اشاره به اینکه در مجلس خبرگان از رئیس قوه مجریه برای پاسخ گویی در زمینه فضای مجازی دعوت شد، اما رئیس جمهور در صحن حاضر نشد، اظهار داشت: امیدواریم بعد از این دولت، با انتخاب درست مردم دولتی بر سر کار بیاید که دغدغه‌اش اولویت‌های فرهنگی و رفع نیازهای اساسی مردم باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha