جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه / آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در پیامی به مناسبت سالروز ۹ دی، از مسئولان خواست بدون توجه به قهر و خنده دشمن، با اتکا به توان نیروهای داخلی به خنثی کردن تحریم‌های ظالمانه بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان در پیامی به مناسبت سالروز ۹ دی، ۹ دی را تجلی بصیرت و روحیه انقلابی مردم دانست و از مسئولان خواست تا بدون توجه به قهر و خنده دشمن، با اتکا به توان نیروهای داخلی به خنثی کردن تحریم‌های ظالمانه بپردازند.

متن پیام بدین شرح است:

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی‌ ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

فتنه ۸۸ محل لغزش و سقوط افرادی بود که به جای تبعیت از قانون و فرامین رهبر جامعه به دنبال هواهای نفسانی خود رفتند و به بهانه واهی و کودکانه تقلب در انتخابات ماه‌ها کشور را به حاشیه کشانده و دشمن را به طمع انداختند و بعد از سال‌ها هنوز هم حاضر به توبه و بازگشت نیستند.

۹ دی، تجلی بصیرت، روحیه انقلابی و حضور مردم در صحنه است، حضوری که بر پایه معنویت و عشق آنها به آرمان‌های انقلاب و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) شکل گرفته است. مردم عزیز ما ثابت کرده‌اند که در فضای غبارآلود فتنه‌ها راه روشن سعادت، که همان راه انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و نفی هرگونه نفوذ بیگانگان است را گم نمی‌کنند؛ راهی که شهدای گرانقدری همچون سردار انقلابی، عزیز و محبوب حاج قاسم سلیمانی و دانشمند عالیقدر هسته‌ای شهید فخری زاده خون پاکشان را برای آن بذل کرده‌اند.

در این میان وظیفه مسئولان کشور اعم از قوای سه‌گانه و دیگر نهادها در قبال این مردم شریف و همیشه در صحنه بسیار سنگین است. تورم افسار گسیخته و رهایی بازار از نظارت‌های دقیق در کنار شیوع بیماری کرونا فشار طاقت فرسایی بر مردم تحمیل کرده است. امید است مسئولان نظام بدون توجه به قهر و خنده دشمن و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و جوانان کشور و خنثی کردن تحریم‌های ظالمانه و با فرمان‌برداری از منویات سکاندار انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بیش از پیش در خدمت به مردم عزیز کشور تلاش و کوشش نمایند.

سید مصطفی موسوی اصفهانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha