چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان این مردم عزیز باشند، گفت: مردم ما به خوبی نشان داده‌اند که به مسأله مطالبه‌گری و نظارت بر دولت آگاه هستند و لذا لازم است تا دولت به وظایف و تعهدات خود در رابطه با وضعیت معیشت مردم عمل کن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محمد علی محمدی، فرماندار همدان، بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر آیت الله موسوی اصفهانی با مدیر حوزه علمیه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان در این دیدار با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مردم به خصوص مشکلات معیشتی توسط دولت مردان در ماه‌های پایانی دولت، اظهار داشت: بر دولت مردان لازم است تا با تمام توان خود نسبت به رفع مشکلات مردم، علی‌الخصوص مشکلات معیشتی که بسیاری از اقشار جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اقدام عاجلی انجام دهند.

وی با گلایه از نبود و یا ضعیف بودن نظارت‌ها در بازار، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی، افزایش نظارت‌های موثر توسط مسئولان مربوطه در همه بخش‌های زیرمجموعه دولت بسیار ضروری است و یک نیاز مهم برای جامعه محسوب می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان این مردم عزیز باشند، گفت: مردم ما به خوبی نشان داده‌اند که به مسأله مطالبه‌گری و نظارت بر دولت آگاه هستند و لذا لازم است تا دولت به وظایف و تعهدات خود در رابطه با وضعیت معیشت مردم عمل کند.

وی با بیان اینکه ملت ما در تمامی صحنه‌ها هوشیاری خود را بارها ثابت کرده است، عنوان کرد: در طول چهل سال گذشته مردم ما در مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام و نظام، با حرکت کردن پشت سر رهبری و گوش دادن به فرمایشات حضرت آقا، بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

فرماندار همدان نیز در این دیدار به تشریح برنامه‌های خود در این جایگاه پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های موجود در شهرستان، در راستای خدمت به مردم و کاهش مسایل و مشکلات عمومی می‌باشد.

محمدی افزود: تمرکز ما در شهرستان همدان بهره‌گیری از همه توانمندی‌ها برای تحقق اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده توسعه استان است و در این راه نیازمند همراهی همه نهادها و افراد در همدان هستیم.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به حل مشکلات و حرکت در مسیر توسعه استان، مطرح کرد: امیدوار هستیم با هم‌افزایی و حمایت همه بخش‌های موثر، به نتایج و اقدامات خوبی در شهرستان همدان دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha