جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شعبانی

حوزه/ حوزه علمیه همدان از پرستاران برتر بیمارستان آتیه همدان به مناسبت روز پرستار تقدیر به عمل آورده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در مراسمی که عصر یکشنبه به همت حوزه علمیه همدان برگزار شد از پرستاران برتر بیمارستان آتیه همدان به مناسبت روز پرستار تقدیر به عمل آورده شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با اشاره به سختی‌های کار پرستاری، اظهار داشت: در کنار مشکلات جسمی، مشکلات روحی بسیاری نیز برای فرد به وجود می‌آید، که گاهی از اوقات این مشکلات باعث بدخلقی‌هایی از طرف بیمار می‌شود، اما بازهم این پرستاران هستند که با تمام سختی‌ها مجاهدانه در صحنه حضور دارند.

وی با بیان اینکه آنچه ما در مورد کرونا و سختی‌های آن شنیده‌ایم کادر درمانی و پرستاران از نزدیک دیده‌اند، گفت: در فضای سخت و استرس‌زا شیوع کرونا، که یک ویروس ناشناخته بود، صحنه‌های ماندگاری از استقامت پرستاران خلق شده که لازم است این خاطرات ثبت و ضبط شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در این شرایطی برخی از افراد حتی جرات رد شدن از اینجا را نداشتند اما پرستاران حضوری مجاهدانه داشتند، مطرح کرد: این مجاهدت‌ها در تاریخ کشور ثبت خواهد شد و آیندگان هرگز از یاد نخواهد برد که در آن دوران حساس اولیه با وجود آنکه عده‌ای میدان را خالی کردند، کادر درمانی در میدان استقامت کردند.

وی با بیان اینکه اهمیت کسب رضایت الهی از محبوبیت اجتماعی نیز بالا است، خاطر نشان کرد: با وجود آنکه برخی از پرستاران عزیز ما خود از لحاظ جسمی مبتلا به کرونا شدند و از لحاظ روحی نیز دچار خستگی‌هایی بودند، اما بازهم صحنه را خالی نکردند و به خدمت رسانی مشغول بودند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود بر قدردانی از زحمات پرستاران تاکید کردند و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی به جهت مراقبت از حال پرستاران را شدند، یعنی جامعه درمانی ما در حال مجاهدت می‌باشد.

وی با بیان اینکه بحمدالله شرایط استان از نظر کرونا کنترل شده می‌باشد، ابراز داشت: شرایط کنترل شده امروز همدان به برکت زحماتی است که کادر درمان در تمامی این ماه‌ها متقبل شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه وظیفه بنده و امثال بنده گوش کردن به دغدغه‌های فکری و مشکلات مادی شما است، بیان کرد: دیروز این شما بودید که به وظایف خود عمل کردید و امروز نوبت دیگران است تا به وظیفه خودشان در برابر شما برای رفع مشکلات موجود عمل کنند.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha