جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یلدای مهربانی/همدان

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر گفت: در آستانه فرارسیدن شب یلدا، با کمک خیرین، کمک های مومنانه تحت عنوان "یلدای مهربانی" بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، شیرین حیدری از اجرای طرح«یلدای مهربانی» در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در شرایط اقتصادی فعلی و همچنین در آستانه فرارسیدن شب یلدا،  با کمک خیرین، طلاب، کادر و اساتید این مدرسه در کاری خداپسندانه، کمک های مومنانه تحت عنوان "یلدای مهربانی" بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: در اجرای اوامر مقام معظم رهبری، مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر به شناسایی اقشار مستضعف به‌ ویژه کسانی که به خاطر بیماری کرونا شغل خود را از دست داده‌اند، اقدام کرده و با شناسایی بیش از ۳۰ خانواده که از هیچ سازمان یا مؤسسه‌ای حمایت نمی‌شوند، سعی در حمایت از آنان دارد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر در ادامه با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: جهت دلجویی از بیماران کرونایی و اقشار نیازمند، کمک های مومنانه ی خیرینی که چند ماه گذشته در این امر نیکو و خداپسندانه با مدرسه همراهی کرده، بین نیازمندان توزیع شد.

حیدری گفت: در آستانه شب یلدا، عده ای با در خانه ماندن و پرهیز از برگزاری دورهمی، هزینه‌هایی که برای این گونه دورهمی‌ها پیش‌بینی کرده بودند را تبدیل به کمک‌های مومنانه کردند تا در کار خیر مشارکت کرده باشند.

 وی خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه که در دوران شیوع کرونا وارد میدان جهاد شده و با ضدعفونی و توزیع بسته‌های بهداشتی به مقابله با این ویروس منحوس پرداخته و  با اهدای بسته‌های معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا، لبخند را مهمان خانه‌های نیازمندان کردند.

خانم حیدری گفت: این اقدام نوع دوستانه در طرح «یلدای مهربانی» تعداد ۵۰سبد بین نیازمندان توزیع شد و این بسته‌ها شامل مواد غذایی از قبیل برنج، حبوبات، مرغ، گوشت قرمز، آجیل، میوه و شیرینی‌های سنتی مخصوص شب یلدا و ماسک و مواد ضدعفونی کننده و بسته فرهنگی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha