پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امتحانات مدارس علمیه خواهران همدان

حوزه/کارشناس آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: امتحانات پایانی نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مدارس علمیه خواهران با توجه به دستور العمل امتحانات به صورت تلفیقی (غیر حضوری و در مواردی خاص به صورت حضوری) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، بهجت ترکی از برگزاری جلسه به صورت اسکایپ با موضوع «نحوه برگزاری امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ » با مدیران و معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران استان همدان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط فعلی امکان برگزاری این جلسه به صورت حضوری امکان نداشت،بنابراین تصمیم براین شد که در بستر اسکایپ برگزار شود.

وی ادامه داد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری امتحانات حوزه های علمیه خواهران به صورت غیرحضوری، مرکز مدیریت حوزه اقدام به برگزاری مانور آزمایشی امتحانات متمرکز کرد.

کارشناس آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان تصریح کرد: در این جلسه ی آنلاین، به نحوه برگزاری و توضیح و تبیین دستور العمل امتحانات و بررسی مشکلات به وجود آمده در مانور آزمایشی پرداخته شد و هریک از مدیران و معاونین به بیان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

وی  افزود: امتحانات پایانی نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مدارس علمیه خواهران با توجه به دستور العمل امتحانات به صورت تلفیقی (غیر حضوری و در مواردی خاص به صورت حضوری) برگزار خواهد شد و تمامی پروتکل های بهداشتی در صورت حضوری بودن اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha