پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از مرکز تحقیقات اسلامی نور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور صبح امروز پنج شنبه ۴ دی، با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بهرامی رئیس این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام سید احمد مشرف رئیس حوزه مدیریت، حجت الاسلام مجتبی فاضل معاون آموزش و مهندس علی طائی زاده رییس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران، مدیر حوزه های علمیه خواهران را همراهی می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های مرکز تحقیقات نور ارائه داد و آمادگی مرکز برای همکاری با حوزه های علمیه خواهران را اعلام کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با بیان این که مجموعه علوم اسلامی نور بزرگترین پشتیبان علوم اسلامی و انسانی و آبروی حوزه های علمیه است، بیان داشت: آمادگی کامل برای همکاری با مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور را داریم تا در بحث علوم اسلامی و انسانی تسریع حاصل شود.

در این دیدار توافقات اجمالی در باب تفاهم و همکاری حوزه های علمیه خواهران و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در زمینه برنامه های آموزشی و پژوهشی و ایجاد بسترهای فنی برای خواهران حوزوی صورت گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha