پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مجتبی فاضل

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران گفت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور می تواند بسترهای خوب و فناورانه‌ای را در حوزه سخت افزار و نرم افزار برای حوزه های علمیه مهیا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز پنج شنبه ۴ دی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بهرامی رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور اظهار داشت: یادگیری در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به سمت یادگیری الکترونیکی سوق پیدا کرده است.

وی افزود: کرونا فرصت خوبی را برای بهره گیری از فضای مجازی مهیا کرد که آموزش و یادگیری علوم حوزوی را از طریق این فضا به طلاب عرضه کنیم و همین امر سبب شد حضور خواهران طلبه در مراکز آموزشی کمتر شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: هوش مصنوعی می تواند به ما کمک کند تا خواهران طلبه را در امور آموزشی و پژوهشی به سمت تعالی حرکت دهیم.

وی با بیان این که سطح چهار حوزه های علمیه خواهران در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مسیر شاهد پشتیبانی های آموزشی و پژوهشی مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان گفت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور می تواند بسترهای خوب و فناورانه ای را در حوزه سخت افزار و نرم افزار برای حوزه های علمیه مهیا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha