جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تفاهم‌نامه همکاری حوزه‌های علمیه خواهران و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس

حوزه/ با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تفاهم‌نامه همکاری میان این دو نهاد امضا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز پنجشنبه ۴ آذرماه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری حوزه‌های علمیه خواهران و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، شهید سلیمانی را حاصل تربیت حوزه‌های علمیه و فرهنگ دفاع مقدس دانست و با بیان خاطراتی از شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و بهره‌گیری آن شهید از روحانیان فعال در جبهه گفت: شهید سلیمانی خود تربیت‌یافته مادری است که موجب ارتقای درجه آن شهید شده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش بانوان در دوران دفاع مقدس یادآور شد: در اواخر دوران دفاع مقدس با کمبود نیروها در جبهه‌ها مواجه بودیم، آیت‌الله حائری شیرازی سرمایه اصلی برای حل این کمبود را مادران دانست و با تهییج مادران کار به جایی رسید که این کمبود نیرو برطرف شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد:‌ در تفاهم‌نامه با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به دنبال ارتقای فرهنگ دفاع مقدس و جهادگری در حوزه‌های علمیه خواهران هستیم.

وی با اشاره به نقش هیئت‌های خانگی در حل معضلات فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: هیات‌های خانگی می‌توانند مشکلات خانوادگی، محله‌ای و اجتماعی بسیاری را کاهش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha