پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور فردا جهت بررسی برخی مسائل و مشکلات مدارس علمیه استان مرکزی به این استان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران فردا پنجشنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ به همراه برخی معاونین و مدیران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به استان مرکزی سفر می کند.

در این سفر حجت الاسلام سید احمد مشرف مسئول حوزه ریاست، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل معاون آموزش، غلامحسین محمدی زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی و حجت الاسلام امین نصیری پور مدیرکل اداره برنامه و بودجه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور را همراهی می کنند.

این سفر با هدف بررسی برخی مسائل و مشکلات مدارس علمیه خواهران استان مرکزی صورت می گیرد و در حاشیه این سفر نشستی با حضور مدیران و معاونان استانی از ساعت ۹ تا ۱۲ به صورت آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد.

معاونان فرهنگی، پژوهش و ارتباطات و امور حوزه ها، مدیرکل روابط عمومی و همچنین مسئولان مرکز برنامه ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز به صورت مجازی در این جلسه حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha