جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با گلایه از عدم حضور برخی از اعضای ستاد امر به معروف در جلسات ستاد، گفت: امروز مصوبه‌ای را در ستاد به تصویب خواهیم رساند تا اگر عضوی در جلسات حاضر نشد، مراتب گلایه‌مندی به دستگاه‌های بالا دستی گزارش و اعلام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، رئیس ستاد امر به معروف استان، ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف همدان، با اشاره به اهمیت توجه اعضای ستاد به قوانین ستاد و لزوم تشکیل جلسات با اعضای اصلی، اظهار داشت: آنچه در خصوص نحوه برگزاری ستاد امر به معروف بیان شده، این است که اعضا باید شخصا در جلسات حضور داشته باشند و این نشان دهنده اهمیت مساله امر به معروف است.

وی با تاکید بر اینکه باید مشخص شود کدام ارگان یا نهاد در جلسه حاضر می‌شود یا خیر، گفت: امروز مصوبه‌ای را به تصویب خواهیم رساند تا اگر عضوی در ستاد حاضر نشد مراتب گلایه‌مندی به دستگاه‌های بالا دستی گزارش و اعلام شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امر به معروف یک فریضه الهی مظلوم است که مورد غفلت واقع شده است، مطرح کرد: یکی از موضوعات مهم در خصوص ستاد امر به معروف، تشکیل ستاد در ادارات است که باید با جدیت توسط اعضا پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه معمولا بیشتر گله مندی‌ها در عدم خدمت رسانی است تا مفاسد مالی، عنوان کرد: عدم توجه به ارباب رجوع، کم کاری و تنبلی از مفاسدی است که شاید همانند مفاسد مالی نباشد، اما زمینه ساز نارضایتی اجتماعی در بین مردم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عدم اطلاع مدیر از مشکلات زیر مجموعه خود را، ضعف آن مدیر دانست و گفت: اگر مدیری از وضعیت بازار بی خبر باشد و نظارت دقیقی بر آن نداشته باشد، نتیجه‌اش به وجود آمدن این گرانی‌ها خواهد بود، بنابراین ستاد امر به معروف باید با ورود به این موضوع به عملکرد دستگاه‌ها نظارت جدی و لازم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ستاد باید نیروهای مطالبه‌گر را در جامعه فعال کند، اظهار داشت: ستاد باید در فعال کردن ظرفیت مردمی و نیروهای مطالبه‌گر همت جدی داشته باشد تا در کنار نیروهای خود، افرادی به صورت پنهان گزارش‌ها را به ستاد ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha