جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در کنار تقدیر از کادر درمان باید از گروه‌های جهادی طلاب هم تشکر کرد و اعلام می‌کنم که طلاب با تمام توان آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان،  بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از پرستاران بیمارستان بعثت همدان، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم قدردانی از تمام زحمات کادر درمانی و به خصوص جامعه پرستاران است که در ماه‌های گذشته در تمام لحظات شاهد مجاهدت‌های آنان بوده‌ و هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از آیت‌الله موسوی اصفهانی به جهت فراهم کردن این برنامه تشکر ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بیان این تقدیر از کادر درمان تنها برای ده ماه گذشته نیست، بلکه به جهت تمام مجاهدت‌ها و خدماتی است که در تمام طول سال و در شرایط مختلف از پرستاران و کادر درمانی شاهد هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به وجود محبوبیت اجتماعی جامعه پرستاری، مطرح کرد: از قبل، جامعه پرستاری دارای محبوبیت خوبی در بین اقشار مختلف جامعه بود، اما با شیوع کرونا شرایطی فراهم شد تا خدمات این قشر ظهور و بروز بیشتری داشته باشد و لذا نتیجه آن نیز افزایش این محبوبیت اجتماعی بود.

وی، دست یافتن به موفقیت‌هایی در زمینه مبارزه با کرونا را به دلیل مجاهدت پرستاران در این عرصه دانست و گفت: البته ضعف‌هایی هم در این راه وجود داشته که به دلیل تازه بودن و تجربه جدید این بیماری بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: حضرت محمد(ص) مزد کسی که از یک بیمار تنها یک شبانه روز پرستاری کند را محشور شدن با حضرت ابراهیم(ع) دانستند و این جایگاهی است که پرستاران باید قدر آن را بدانند و از آن آگاه باشند.

وی با تاکید بر اینکه پرستاران باید نگاهی فراتر از محبوبیت‌های اجتماعی داشته باشند، عنوان کرد: همراه شدن محبوبیت اجتماعی با انگیزه‌های الهی و نوع دوستی و مجاهدت‌های خالصانه نتیجه‌اش به دست آوردن رضایت الهی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه ویژگی‌های پرستاران تنها به دوران کرونا مربوط نیست و در برخورد با تمام بیماران برخوردی مجاهدانه و همراه با شرح صدر را از این قشر به یاد داریم، گفت: روز پرستار بهترین زمان برای شنیدن درد و دل‌های این قشر و پیگیری مشکلات آنها توسط مسئولان است.

وی تصریح کرد: اجرایی شدن قانون خدمات پرستاری مسئله‌ای است که باید از مسئولان مطالبه شود تا تدبیری برای فاصله زیاد بین حقوق و مزایا در بیمارستان‌ها که با گلایه‌هایی همراه است، اندیشیده شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه حضرت آقا نیز بارها از اقدامات و مجاهدت‌های کادر درمانی و به خصوص پرستاران تقدیر کرده‌اند، گفت: در کنار تقدیر از کادر درمان باید از گروه‌های جهادی طلاب هم تشکر کرد و اعلام می‌کنم که طلاب با تمام توان آماده خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha