جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
FATF

حوزه / امام جمعه همدان گفت: اینکه وزیر بهداشت به عدم تاثیر جدی FATF در خرید واکسن کرونا تصریح کرد و بانک مرکزی نیز اقدام به خرید این واکسن کرده، بیانگر این حقیقت است که نباید تصویب این لوایح با سیاسی کاری همراه باشد و در آن باید منافع بلند مدت کشور لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان، در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان با اشاره اقدام دولت و بانک‌ مرکزی در خرید واکسن کرونا، اظهار داشت: خرید این واکسن موضوعی قابل تقدیر است، اما اولویت اصلی در این زمینه قطعا ساخت و حمایت از واکسن داخلی است.

وی افزود: اینکه وزیر بهداشت به عدم تاثیر جدی FATF در خرید واکسن کرونا تصریح کرد و بانک مرکزی نیز اقدام به خرید این واکسن کرده، بیانگر این حقیقت است که نباید تصویب این لوایح با سیاسی کاری همراه باشد و در آن باید منافع بلند مدت کشور لحاظ شود.

امام جمعه همدان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه مردم در ۹ دی پس از ماه‌ها اغتشاش در کشور، مطرح کرد: حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در این روز، نماد بصیرت ملت در برابر فتنه انگیزی بود که با حضور به موقع و پرشور خود آن را ثابت کردند.

وی با تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) به معتقدین ادیان الهی خصوصا جامعه مسیحی کشور، خاطر نشان کرد: امیدواریم تعالیم الهی این پیامبر بزرگ، در رفتار سیاسیون معتقد به آن پیامبر نیز ظهور و بروز پیدا کند و شاهد آن در سراسر جهان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با اشاره به افتتاح پتروشیمی هگمتانه در استان پس از سال‌ها انتظار، گفت: افتتاح این مرکز آن هم در دوران سخت تحریم قابل تقدیر است و امیدواریم راه اندازی آن در ایجاد اشتغال برای جوانان استان موثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha