شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید محسن فخری زاده

حوزه/ سکوت مجامع بین المللی که دم از حقوق بشر می زنند جای تاسف دارد و لازم است مسئولین دولتی این مسئله را از سازمان های بین المللی پیگری کرده و به نتیجه برسانند و اجازه ندهند خون دانشمندان کشور پایمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی در پی شهادت شهید محسن فخری زاده پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/۱۶۹)

بار دیگر خبر شهادت یکی از نخبگان علمی کشور همه در غم و اندوه فرو برد

شهید دکتر محسن فخری زاده دانشمند، نخبه و سردار علم هسته ای کشور و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که همه عمر خود را در جهت اعتلای کشور عزیز ایران و پیشرفت علم و فناوری در کشور صرف کرده بود، به صورت ناجوانمردانه ای توسط استکبار جهانی ترور شد و در این ترور رد پای آمریکا و اسرائیل برای همگان روشن و واضح است و باعث تاسف است که عده ای در داخل کشور با دیدن این جنایات آمریکایی ها باز هم به فکر مذاکره چندین باره افتادند و فراموش کرده اند که اعتماد به دشمنان قسم خورده اسلام و ملت بزرگ ایران، جز ذلت چیز دیگری به ارمغان نخواهد آورد.

در این چند سال اخیر در کشورهای اسلامی صدها دانشمند را ترور کردند و این نشان دهنده عمق دشمنی استکبار جهانی با ملت های مسلمان است و دشمن نمی خواهد منطقه خاورمیانه از لحاظ علمی پیشرفت کند و لذا با راه انداختن جنگ درکشورهای منطقه مثل سوریه و عراق و دیگر ممالک اسلامی بیش از 500 دانشمند کشورهای اسلامی را ترور کردند.

سکوت مجامع بین المللی که دم از حقوق بشر می زنند جای تاسف دارد و لازم است مسئولین دولتی این مسئله را از سازمان های بین المللی پیگری کرده و به نتیجه برسانند و اجازه ندهند خون دانشمندان کشور پایمال شود و قطعا دشمنان انقلاب اسلامی از این جنایت پشیمان خواهند شد.

دشمن بداند این ترورها و جنایت ها خللی در عزم و اراده ملت ایران برای رسیدن به قله های علم و فناوری ایجاد نخواهد کرد و هزاران فخری زاده ها در بستر انقلاب اسلامی تربیت خواهند شد.

مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی ضمن تسلیت شهادت رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، ملت های مسلمان جهان، مردم شریف و غیرتمند ایران اسلامی و خانواده داغدار این شهید عزیز، از همه مسئولین نظامی و دولتی می خواهد انتقام دانشمند هسته ای کشور را از عاملان این جنایت بگیرند و اجازه تکرار این اتفاقات را ندهند.

حوزه علمیه آذربایجان غربی

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha