جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید محسن فخری زاده

حوزه/ تاریخ ملت شریف ایران گواه است که هر اندازه دشمن، غیورمردان این مرز و بوم را به شهادت رسانده است، از برکت خون پاکشان، سرچشمه جوشان مجاهدت و مقاومت با قوت بیشتر ادامه یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان با تسلیت شهادت شهید فخری زاده، آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود،خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد.(محمد/۶ -۴).

خبر بسیار تلخ شهادت شهید محسن فخری زاده، موجب تاثر و اندوه ملت عزیز ایران گردید.

این دانشمند متعهد و فداکار، عمر خود را جهت اعتلا، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی صرف نمود تا از حقوق مسلّم ملت همیشه مقاوم ایران در مقابل مستکبران جهان دفاع نماید که سرانجام به دست جنایتکار رژیم سفاک و خون آشام صهیونیستی، به فیض والای شهادت نائل گردید.

نتانیاهو و ایادی دست نشانده اش که از مدت‌ها پیش ترور شهید فخری زاده را در سر می پروراند، گویا قصد ندارند آرامش، همدلی، همراهی و وحدت در کشور عزیزمان حکمفرما شود. اما تاریخ این ملت شریف گواه است که هر اندازه دشمن، غیورمردان این مرز و بوم را به شهادت رسانده است، از برکت خون پاکشان، سرچشمه جوشان مجاهدت و مقاومت با قوت بیشتر ادامه یافته و امنیت کشور و منطقه افزون و موجب وحدت و همبستگی ملت های مسلمان منطقه و نیز ملت شریف ایران شده است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان شهادت این دانشمند غیور، متعهد و فداکار را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به ویژه خانواده معزز آن شهید پرافتخار، ملت بزرگ ایران و جامعه علمی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن شهیدوالامقام را از درگاه احدیت مسالت می نماید و از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و قضایی، شناسایی و اشد مجازات همه عوامل این حرکت ننگین را خواستار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha