جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت شهید فخری زاده/همدان

حوزه/ حوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج با محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان آوده است: والله بالله تالله تنها راه انتقام سخت است وگرنه دیاثت سیاسی بعضی مسئولین ما را به قهقهرا می‌برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، در پی شهادت محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا(ع) یاسوج طی بیانیه‌ای ترور این دانشمند شهید را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند.

خورشید، بزرگ ترین مؤذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی؛ و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود؟!

آری! رهایی، محصول دل سپردگی مردان جهاد، به عالمی فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل های زمین را درهم می شکند. پس سلام بر شهدا که ایستاده می میرند.

شهدای دانشمند هسته ای ایران، سند مظلومیت ایران اسلامی هستند. دانشمندانی که با ویژگی های مشترک، اهداف هماهنگ و تلاش های مستمر در مسیر زنده نگه داشتن چرخه هسته ای کشور گام برداشتند.

شهدای هسته ای ایران نماد پیشرفت، علم و آمیختگی علم، ایمان، شجاعت، خون و شهادت هستند که جوانان با بصیرت ایران باید راه آنها را ادامه داده و با پیشرفت روز افزون در عرصه علم و فناوری انتقام خون آنها را از دشمنان و معاندان نظام اسلامی پس گیرند. شهادت پاداش این غیور مردانی بود که با جهاد علمی خود، چراغ علم و روشنایی را در سنگر دانشگاه پر فروغ نگه داشتند و در نهایت با اهدای خون خود، درخت انرژی هسته ای ایران را آبیاری کردند.

امروز شنیدیم یک نابغه و یک مغز متفکر دیگر ایران عزیز توسط کفتارصفتان و لاشخوران استکبار و ایادی صهیونیسم جهانی ترور شدند و به قافله شهدا پیوست و از این دیار خاکی بار بستند!

این سگ صفتان گرچه استفاده از واژه سگ جفاست به این حیوان با وفا، اینان که مدعی دموکراسی اند در روز روشن دست به ترور می زنند.

براستی که رهبر فرزانه انقلاب که به معنای واقعی حکیم است در مورد امریکایی ها و صهیونیسم به درستی فرمود؛ اینان همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند.

اما یک سوال مهم که باید از خودمان بپرسیم این است که چرا دشمن در خانه به ما هجوم آورده است؟ در جواب این سوال روایتی از امیرالمومنین را بیان می کنیم که می فرماید «آگاه باشید، من شب و روز، پنهان و آشکارا شما را به مبارزه ی با این جمعیت (معاویه و پیروانش) دعوت کرده ام و گفته ام پیش از آن که با شما بجنگند، با آنان نبرد کنید. به خدا سوگند هر ملتی که در درون خانه اش مورد هجوم دشمن قرار گیرد حتما ذلیل خواهد شد ولی شما سستی به خرج دادید و دست از یاری برداشتید، تا آن جا که دشمن پی در پی به شما حمله کرد و سرزمین شما را تصاحب نمود».

معلوم است وقتی شهیدان علی‌محمدی، شهریاری، احمدی روشن، رضایی نژاد و قشقایی را از ما گرفتند و انتقام نگرفتیم دشمن جری‌تر می‌شود.

وقتی که سردار حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه از ما گرفتند و انتقام سخت نگرفتیم دشمن جری‌تر می‌شود! سیلی سخت عین الاسد کافی نبود.

والله بالله تالله تنها راه انتقام سخت است وگرنه دیاثت سیاسی بعضی مسئولین  ما را به قهقهرا می‌برد.

شهادت شهید بزرگوار محسن فخری زاده را خدمت قطب عالم امکان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبری معظم انقلاب، جوامع علمی دانشگاهی، خانواده بزرگوار ایشان و تمامی ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha