جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز مدیریت حوزه اصفهان

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، از مسئولان خواست پاسخ مناسب و دندان شکن و بازدارنده به اربابان و ایادی منطقه ای این اقدام مذبوحانه بدهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در پی شهادت دانشمند هسته ای و صنعت دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده،  توسط منافقین کوردل وابسته به جریان استکباری و رژیم جعلی صهیونیستی، بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

آیه ۱۶۹/آل عمران

بار دیگر در روز جمعه خبر شهادت بزرگ مردی از فرزندان ایران اسلامی دکتر محسن فخری زاده ملت ایران را متاثر و داغدار کرد.

بدون شک این ترورهای ناجوانمردانه نشانگر عجز و ناتوانی استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل در مصاف علمی و دفاعی و پیشرفت های ایران عزیز است. دانشمندان این مرز و بوم به کوری چشم دشمنان به دنبال تحقق تمدن بزرگ اسلامی هستند که زمینه ساز ظهور منجی عالم خواهد بود.

مسئولان همانگونه که رهبر معظم انقلاب (دام ظله) بارها فرمودند، باید بدانند که دشمنی با ملت ایران و خوی ستیزه جویی در رفتار استکبار و ایادی آن نهادینه شده است و هرگز خواهان پیشرفت و صلح و آبادانی و عزت ایران نخواهند بود.

رفتارها و ملاکهای دوگانه غرب در مواجهه با تروریسم به خوبی نشانگر غرض ورزیهای سیاسی در جهان است. امروز متاسفانه نوای حقوق بشر و صلح جهانی از حلقوم کسانی فریاد می شود که دستشان به خون مردم بی گناه در سرتاسر دنیا آلوده است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان ضمن محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه، از مسئولین انتظار دارد که پاسخ مناسب و دندان شکن و بازدارنده به اربابان و ایادی منطقه ای این اقدام مذبوحانه بدهد و با توجه به شرایط منطقه، با دقت و هوشیاری لازم تحرکات منافقانه دشمنان را رصد نموده و بدانند کشتن انسان های بی گناه خوی گرگ صفتان دنیای انسانی است و در دهه شصت و نود تفاوتی نخواهد داشت. والسلام

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha