جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس با تسلیت شهادت شهید فخری زاده، از مسئولان امنیتی و ذی‌ربط کشور خواست راه رخنه بر خفاشانِ شب زده و تروریست را سد کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز طی پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ - سوره توبه آیه ۱۱۱

شهادت برای آنکه شهید می‌شود سعادت است و برای ملت انقلابی ما چراغ هدایت

یکی دیگر از زمینه‌سازان ظهور حضرت مهدی موعود(عج)، شهید جاویدان، دانشمند هسته‌ای و صنعت دفاعی کشورمان محسن فخری زاده اعلی‌الله‌مقامه الشریف به شهادت رسید و به لقاءالله پیوست.

این‌جانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز به پیشگاه حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، این سخن سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را یادآور می‌شوم که " هیهات مِن أن تُؤثِرَ طاعَةَ اللِئامِ عَلی مَصارِعِ الکِرامِ "

آری مقاومت ادامه دارد و این شهادت‌ها جبهه مقاومت را در مقابل استکبار جهانی استوارتر و ما را در نابودی استکبار جهانی مصمم‌تر خواهد ساخت.

سردمداران استکبار و عُمّال داخلی آنان این آرزو را که پیروان خمینی کبیر و سربازان امام خامنه‌ای عزیز تسلیم در مقابل ظلم را، بر شهادت درراه خدا و ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان حق ترجیح دهند به گور خواهند برد.

این‌جانب از مسئولان امنیتی و ذی‌ربط کشور به جد خواستارم راه رخنه بر خفاشانِ شب زده و تروریست را سد کنند و انتقام خون مقدس این شهید و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت را وجهه عمل خویش قرار دهند و آگاه باشند که هرگونه کوتاهی در این امر، خزی و سرافکندگی دنیا و خذلان و خواری آخرت را به دنبال خواهد داشت.

لطف اله دژکام

نماینده مقام معظم رهبری در فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha