پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه مطالبات خانواده معظم شهدا نباید روی زمین بماند، گفت: اینکه وظایف بنیاد شهید را تنها حمایت از خانواده های معظم شهدا بدانیم، فرو کاستن نقش و اثر این بنیاد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام امروز در جلسه معاون فرهنگی و بازرسی بنیاد شهید کشور و مدیرکل جدید و سابق این بنیاد که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت، حمایت و انجام وظیفه، نسبت به خانواده های ۱۵۰۰۰ شهید استان فارس یک روحیه جهادی و یک اقدام علمی دقیق را می‌طلبد.

وی در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای مدیریت جدید بنیاد شیهد استان فارس، اضافه کرد: اینکه وظایف بنیاد شهید را تنها حمایت از خانواده های معظم شهدا بدانیم، فرو کاستن نقش و اثر این بنیاد است، چراکه کار اصلی این بنیاد در کنار این حمایت، فضاسازی فرهنگی و ترویج روحیه جهاد و شهادت در سطح جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهداست.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) عنوان کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و حمایت از خانواده ای که پدر آن خانواده و سرپرست آن، جان عزیز خود را در راه انقلاب اسلامی و حفظ امنیت این کشور داده است، یک وظیفه اصلی و اولویت دارد و مهم برای همه است که نباید کوچک و بی اهمیت انگاشته شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مطالبات خانواده معظم شهدا نباید روی زمین بماند و پیگیری نشود، بیان داشت: امیدوارم در زمان مدیریت محمدی پور مدیرکل جدید بنیاد شهید فارس، این مهم با جدیت همچنان دنبال شود و شاهد یک اقدام مستمر و اثرگذار باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha