سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تسلیت

حوزه/ در پی درگذشت مسئول دفتر مراجع تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی و سیستانی ،علمای استان فارس طی پیام های جداگانه ای تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، علمای استان فارس در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد حسین علیشاهی مسئول دفتر مراجع تقلید حضرات آیات عظام مکارم شیرازی و سیستانی علمای استان فارس طی پیام های جداگانه ای تسلیت گفتند.

در این پیام ها آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

استماع خبر ارتحال جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد حسین علیشاهی (طاب ثراه)، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

فقدان این چهره محبوب، مخلص و متدین که سالیان متمادی مسئولیت دفاتر حضرات آیات عظام آقایان مکارم شیرازی و سیستانی دامت برکاتهما را در استان فارس عهده دار بودند و طی عمر پر برکت خود خدمات ارزشمندی را به حوزه علمیه استان داشته اند، به آن بزرگواران، بیت و اولاد مکرم آن فقید سعید خاصه جناب حجت الاسلام شیخ مرتضی علیشاهی دام مجده و جمیع دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجر برای جمیع بازماندگان مسئلت می نمایم. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لطف اله دژکام

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز

بسمه‌تعالی

إذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء إِلی یوم القیامة

باخبر شدیم روحانی بزرگوار، فاضل، خدوم و متقی حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمدحسین علیشاهی دعوت حق را لبیک گفته و به لقاءالله پیوسته‌اند.

آن عالم فرزانه و خدمت گذار به مکتب اهل‌بیت (ع) سال‌ها در کسوت ریاست دفتر آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در استان فارس و نمایندگی آیت‌الله‌العظمی سیستانی، خدمات فراوانی به حوزه‌های علمیه و روحانیت شیراز ارائه نمود.

این‌جانب درگذشت تألم بار ایشان را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم امام زمان (عج)، مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام مکارم شیرازی و سیستانی (مدظلهماالعالی)، جامعه روحانیت شیراز و خانواده محترم، آقازادگان گرامی خصوصا حجت الاسلام آقای شیخ مرتضی علیشاهی و عموم همکاران ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند متعال، برای آن عزیز سفرکرده، فردوس برین و اجر جزیل و برای بازماندگان آن مرحوم، صبر جمیل استدعا دارم.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

علیرضا حدائق

مسئول مدارس علمیه منصوریه، خاتم الانبیا، مولی الموحدین و مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس

انا للّه و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم گرانقدر، و فاضل متقی، عضو جامعه روحانیت شیراز، حضرت حجه الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد حسین علیشاهی (رضوان الله تعالی علیه) از اعضای دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در شیراز، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

اینجانب این مصیبت را محضر علما و فضلای استان بویژه شهر شیراز و به خانواده مکرم و داغدیده ایشان و به ویژه فرزندان بزرگوار وی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای آن عالم وارسته علو درجات و برای خانواده مکرمشان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

حسین ملک مکان

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha