پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز گفت: در موضوع کرونا که پیش آمده، بحث رقابت تمدنی به خوبی خودش را نشان می‌دهد، از این رو ما یک سوی ماجرا هستیم که بیان می کنیم خداوند را داریم و دشمنان طرف دیگر که می‌گویند آمریکا را داریم؛ در جنگ بدر شعار «ما خدا داریم» پیروز شد، در این صحنه نیز این شعار پیروز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در مراسم رزمایش توزیع ۱۴۹۵ بسته معیشتی میان نیازمندان که در مسجد جامع شهدا برگزار شد، ضمن قدردانی از خیرین و نیک اندیشان و از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، اظهار داشت: حرکت کمک های مومنانه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در کشور شکل گرفته و اکنون به خوبی پیش می رود.

وی در ادامه با تصریح اینکه ستاد نمازجمعه و آستان مقدس احمد بن موسی(ع) در این راستا یک محوریت معنوی داشته‌اند، اضافه کرد: با وجود آنکه مردم از نظر درآمد لطمه خورده اند، اما کمک‌های خود را به همنوعان افزایش داده‌اند، از این رو مشخص می شود که مردم خدا را در نظر دارند و کاری به این ندارند که پول وجود دارد یا نه، و این خیلی افتخار آمیز و جای تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس عنوان کرد: در شرایط عادی و معمولی حدود ۲۵۰ هزار نفر در سطح استان داشته ایم که از کمک‌های کمیته امداد استفاده می‌کرده‌اند و از وقتی که در شرایط کرونا قرار گرفته‌ایم افراد دیگری به خاطر آسیب دیدن از شرایط در آمدی به این جمع پیوستند و احساس این است که چیزی حدود ۲۵۰هزار خانوار دیگر اضافه شده‌اند که تقریبا ۵۰۰ هزار خانوار نیازمند کمک خواهیم داشت.

وی افزود: حدود ۲میلیون نفر در استان فارس با جمعیت حدود 5 میلیونی که از این شرایط لطمه خورده‌اند و کمک به این افراد اوج مواسات است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: همه دنیا با یک مشکل بزرگ روبرو شده و ما نیز می خواهیم بگوییم که  خداوند را داریم و می توانیم از این مشکل رد شویم؛ برخی می خواهند قدرت آمریکا را به رخ بکشند، امام پیامبر گرامی اسلام(ص) می فرماید شما نیز بلند شوید و شعار دهید که «اَلّلهُ مَولانا وَلا مَولی لَکُم» شما اگر ترامپ دارید، خدا را ندارید، ولی ما خدا را داریم. هرکس که خدا دارد، پیروز است.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام عنوان کرد: در موضوع کرونا که پیش آمده، بحث رقابت تمدنی به خوبی خودش را نشان می‌دهد، از این رو ما یک سوی ماجرا هستیم که بیان می کنیم خداوند را داریم و دشمنان طرف دیگر که می‌گویند آمریکا را داریم؛ در جنگ بدر شعار «ما خدا داریم» پیروز شد، در این صحنه نیز این شعار پیروز می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha