سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فخری زاده

حوزه/ ۷ مدرسه علمیه خواهران و برادران آذربایجان غربی با صدور پیام هایی شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، ۷ مدرسه علمیه برادران و خواهران آذربایجان غربی، با صدور پیام های جداگانه ای شهادت شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشور را تسلیت گفتند.

مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

امروز بار دیگر شاهد ترور یکی دیگر از فرزندان خمینی کبیر و انقلاب اسلامی شدیم.

استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونست دست کثیف خود را در ترور یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشورمان آغشته و نمایان ساخت.

شهید دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر خویش با تربیت شاگردان و کارهای تحقیقاتی و علمی توانست صنعت دفاعی کشور را به جایگاه خوبی ارتقاء دهد.

راه و مسیر شهدایی نظیر شهید فخری زاده‌ها توقف پذیر نیست و سنت قطعی الهی این است که خون شهید هیچ وقت هدر نرفته و پایمال نخواهد شد، هر قطره‏‌ خون شهید تبدیل به صدها و هزارها قطره، بلکه به دریایی از خون می‏ گردد و در پیکر اجتماع وارد می‌‏شود.

شهادت این مدیر توانا و انقلابی را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و خانواده این شهید تبریک و تسلیت گفته و مجازات عاملان این ترور شهید محسن فخری زاده را خواستار هستیم.

مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه:

بار دیگر دستان پلید جنایتکاران، جامعه علمی کشور را از فیض وجود یکی از فرهیخته ‌ترین و عزیزترین دانشمندان کشور محروم نمود.

جنایتکارانی که گمان میبرند با دست مایه قراردادن ترور و خشونت می توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین خدایی ایجاد نمایند، در حقیقت مصداق این کلام جاویدان قرآن کریم هستند:

(یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ)

دشمنان باید بدانند که با حذف یکی از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم گردند به فضل الهی دَه‌ها و هزاران گل دیگر از این بوستان خواهد رویید و اهریمنان شیطان صفت، به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظّم رهبری و ملّت شهیدپرور ایران به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید عزیز صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات مسئلت می نماید.

مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بسم الله المنتقم

بسم الله ذی البطش الشدید

اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا، صلواتک علیه و اله، و غیبه ولینا، و کثرة عدونا، و قلة عددنا و شدة الفتن بنا، و تظاهر الزمان علینا

بار دیگر در بهت فرو رفتیم و خبر شهادت دلیرمردی دیگر از تبار مالک، عمار و مقداد در گوشمان پیچید.

متاسفانه امیرکبیری دیگر از این کشور به کمک منافقین خود فروخته، رگ زده شد.

هر چند «ثبت است بر جریده عالم دوام ما» اما پرپر شدن افتخارات علمی و عملی این مکتب و مرز و بوم، داغی سنگین بر دلهای ما گذاشت.

خبر ترور ناجوانمردانه و شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی گرانمایه، شهید عزیز "محسن فخری زاده" که سالها مایه عزت و سربلندی ملت و کشور عزیزمان بود، داغ شهادت سردار دلها سلیمانی عزیز را در دلهایمان زنده کرد.

شهادت مظلومانه ایشان در آغوش همسر مکرمه و داغدیده اش یادآور دعای «اللهم تقبل هذا القربان» زینب کبری سلام الله علیها بود.

یقینا خون به ناحق ریخته این شهید بزرگوار بیدارگر وجدان های خفته و گریبانگیر صهیونیست، منافقین، وطن فروشان و دین فروشان خواهد شد.

مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه ترور ناجوانمردانه و شهادت این سردار علمی و هسته ای کشور را خدمت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب (ادام الله ظلّه)، خانواده مکرم ایشان، تمام ملت شریف ایران، شاگردان و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان غفران الهی برای آن شهید و سعید مسألت دارد.

مدرسه علمیه ریحانة الرسول (سلام الله علیه) ارومیه:

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون

بار دیگر عناصر تروریست و کوردل از چهره شیطانی خود نقاب برداشته و جمعه خونین دیگری در قلب تاریخ و در قلب ایرانیان غیور ثبت کردند.

شهادت دانشمند و پدر هسته ای ایران و رئیس سازمان پژوهش و نو آوری وزارت دفاع محسن فخری زاده توسط پلیدترین شیاطین تاریخ را به پیشگاه مقدس بقیه لله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مد ظله العالی و مردم غیور، با بصیرت و شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت عرض می کنیم و اعلام می داریم:

خونی که از شهید فخری زاده ها ریخته شده در رگ های غیرت ایرانیان به جوش آمده است و دیری نپاید که چهره ایادی کفر را به خونشان غلطان خواهد کرد.

دشمنان داخلی و خارجی بدانند راه شهیدان ادامه دارد و این اعمال ذلیلانه و بزدلانه آنها در ترور جوانان و دانشمندان ما ثبات نظام و انقلاب را بیش از پیش تضمین خواهد کرد.

مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شاهین دژ:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»احزاب/آیه۲۳

«بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند».

مقام معظم رهبری حفظه الله: شهدای هسته‌ای در راه خدا شهید شدند، در راه پیشرفت اسلام شهید شدند. مسئله‌ی اینها فقط این نیست که حالا ما یک ملتی هستیم، می خواهیم از فلان کشور و فلان دولت عقب نمانیم، لذا وارد عرصه‌ علمی شده‌ایم؛ این هست، به‌اضافه‌ یک چیزی از این مهمتر؛ و آن این است که ما با این حرکت علمی خودمان داریم اسلام را سربلند می کنیم، نظام اسلامی را آبرومند می کنیم.

بار دیگر دست جنایت‌کار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی دیگراز چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داد و به شهادت رساندند.

شهید دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز اول برساند

تیرِ ترور از دریچه‌ی نفوذ، قلب ما را نشانه می گیرد، بسته باد! چشم هایی که چشم به دشمن دوخته اند! و شکسته باد! دهان‌هایی که دم از مذاکره می زنند!

مدیریت مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ شهادت دانشمند هسته‌ ای را محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له فداه و مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت عرض می کند.

مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها ارومیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

و الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُم (سوره مبارکه ال عمران آیه۱۶۹)

«و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. خداوند به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد».

شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را خواستاریم.

از فرودگاه بغداد رسیدند به دماوند!!!

آقایان می خواستند سایه جنگ را از روی کشور بردارند.

آقایان زبان دنیا را می فهمند

آقایان سرهنگ نبودند

حقوق دان بودند

ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی صهیونیسم بین الملل، در ترور ناجوانمردانه شهید سرافراز محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و موشکی و مدیر خدوم متعهد و متخصص جمهوری اسلامی ایران، شهادت این فرزند پاک و نخبه ایران اسلامی را به ساحت مقدس و مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف نائب بر حقشان امام خامنه ای مدظله العالی و همرزمان آن شهید عزیز در عرصه علمی و خدمت سپاهیان دلاور و عموم ملت رشید ایران تسلیت عرض می کنیم.

انتقام سخت و ضربه متقابل از عاملین شهادت شهید بزرگوار محسن فخری زاده، در کنار خفه کردن هر گونه صدای مذاکره با دجال و شیطان بزرگ خواسته مدیریت، تک تک اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها می باشد.

و الله مع الصابرین

مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

و بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛

و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می کردید؛ مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است! منطق اسلام ترور را باطل می داند.

اسلام منطق دارد؛ لکن با ترور شخصیت های بزرگ ما، شخص های بزرگ ما، اسلام ما تأیید می شود. امام خمینی(ره)

اقدام مذبوحانه و خصمانه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در ترور دانشمندان نشانه عجز و زبونی آنان در مواجهه با دانشمندان و مجاهدان سرافراز ایران است.

اگر چه اقداماتی از این دست خللی در عزم و اراده دانشمندان و مجاهدان و جوانان برومند این مرز و بوم در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس اسلامی ایجاد نخواهد کرد اما ما از این فرصت استفاده نموده و بار دیگر به بدخواهان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تنها ثمره وحشی گری های دشمنان خوار و خفیف ایران اسلامی، تقویت روحیه تلاشگران و محققان ایرانی و تضعیف جایگاه و منزلت دشمنان ایران زمین در عرصه جهانی است.

پژوهشگران و محققان سخت‌ کوش کشورمان به ویژه تلاشگران و مجاهدان صنعت هسته‌ای کشور این گونه اقدامات خصمانه را نشانه ای از ناکامی دشمن در مسیر مقاومت و سند افتخاری دیگر برای خود تلقی نموده و آنها را بیش از پیش مصمم می سازد تا به مجاهدت های پیگیرانه خویش در راه ادای وظیفه دینی و ملی خود تداوم بخشند.

بدین وسیله مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) و مرکز تخصصی الزهرا(س) ارومیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرباز مخلص ولایت، دانشمند هسته ای، سردار شهید محسن فخری زاده، محضر امام زمان عج و مقام معظم رهبری، از عاملان این ترور خصمانه وحشیانه اعلام انزجار می نماید.و خواستار انتقام از عاملان این ترور می باشد.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha