پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مسئولان محترم با جدیت این موضوع را پیگیری و عاملان این جنایت رابه سزای عمل خود برسانند و راه را برای کسانی که دل در گرو غرب دارند، ببندند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را تسلیت گفتند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگردست جنایتکاران و تروریست‌ها به خون دانشمند و خدمتگزار دیگری رنگین شد.

بی شک شهادت شهید والامقام محسن فخری زاده پاداش مجاهدت های علمی و خدمت به بشریت درحوزهای مختلف خصوصا هسته ای و دفاعی بوده است.

لازم میدانم درپی این حادثه تروریستی و شهادت این نخبه پرکار چند نکته را متذکر شوم:
 

۱-دشمنان این ملت بزرگ وغیور بدانند که هیچگاه مردم این مرز و بوم با این ترور و کشتار دست از آرمان خود برنداشته و مستحکم تر از گذشته راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیداخواهدکرد و خللی در هدف ارزشمندشان ایجاد نخواهد شد.


٢-ملت عزیز و حزب الله ایران اسلامی هم همانند همیشه هوشیار باشند که دشمن درکمین است و از هرفرصت برای ضربه زدن به عزت و اقتدار ایران بهره خواهدبرد. بیش از چهل سال تهدید و تحریم و حمله نظامی به نتیجه نرسید و با مقاومت ملت متدین ایران شکست خورده است براین اساس بار دیگر تجر به ترور خود را تکرار می‌کنند. و ان شاءالله با وحدت و پشتیبانی از اصل انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه جواب دندانشکنی به استکبار جهانی و صهیونیسم و ایادی منطقه ای آنها خواهد داد.
 

۳-مسئولان محترم باجدیت این موضوع را پیگیری وعاملان این جنایت را به سزای عمل خود برسانند و راه را برای کسانی که دل در گرو غرب دارند، ببندند.

اینجانب شهادت این شهیدعزیز را به رهبری معظم، و ملت رشیدایران اسلامی،همه مجاهدان وجامعه علمی کشورخصوصا خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
قم المقدسه
حسین نوری همدانی
٨ آذر١٣٩٩

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha