شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اهداء کپسول اکسیژن توسط خواهران طلبه همدانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کوثر تویسرکان گفت: به فضل پروردگار و حمایت ها و مساعدت ویژه طلاب مدرسه علمیه کوثر تویسرکان یک دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری با تجهیزات کامل تهیه و به بیمارستان این شهرستان اهدا شد.

لیلا ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از خریداری و اهداء تعدادی تجهیزات بهداشتی و درمانی به بیمارستان شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: به فضل پروردگار و حمایت ها و مساعدت ویژه طلاب مدرسه علمیه کوثر تویسرکان یک دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری با تجهیزات کامل تهیه و به بیمارستان این شهرستان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه اقلام اهدایی، شامل کپسول اکسیژن، تعدادی لباس گان و ماسک بوده، ادامه داد: دستگاه اکسیژن یکی از حیاتی ترین دستگاه های مورد نیاز برای نجات مبتلایان به ویروس کرونا است که با توجه به کمبود این دستگاه در بیمارستان شهرستان، توان خود را برای تهیه این دستگاه به کار گرفتیم.

مدیر مدرسه علمیه کوثر تویسرکان با اشاره به شیوع بالای ویروس کرونا در این شهرستان گفت: خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که خواهران طلبه از ابتدای شیوع این بیماری با حضور در بیمارستان ها و آرامستان جهت تغسیل اموات کرونایی وظیفه تبلیغی خود را در حد توان انجام داده اند و این بار هم توانستند در این عرصه خدمت و نوع دوستی و شرایط بحرانی هر چند قلیل، مؤثر باشند.

وی در پایان گفت: این حرکت پربرکت ما را بر آن داشت که مجددا تلاش های مستمر خود را جهت تهیه و اهداء وسایل مورد نیاز بیمارستان و بیماران کرونایی شهرستان تویسرکان داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha