شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ تجمع خود جوش طلاب و دانشجویان انقلابی قم در پی شهادت شهید محسن فخری زاده

حوزه/ مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان گفت: دعا می‌کنیم مسئولانی که خواب آمریکا را می‌بینند هر چه زودتر از خواب بیدار شوند، در غیر اینصورت خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی‌و فخری زاده‌ها به گردن این افراد و مسئولانی خواهد بود که با اقدام منفعلانه خود، موجب این اقدامات دشمن می‌شوند.

حجت الاسلام عباس موسیوند، مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان، در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با محکوم کردن اقدام تروریستی دشمنان در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای کشور، اظهارداشت: استکبار جهانی به دنبال آن است تا دنیا را به تسخیر خود در آورد و همه کشورها بنده او باشند و به همین دلیل است که کشور و ملت آزاده ما دشمنی دیرینه‌ای با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تقابل با این زیاده خواهی و خوی استکباری قرار دارد، مطرح کرد: به علت همین نفی خوی استکباری از جانب جمهوری اسلامی است که دشمن هر روز در حال طراحی نقشه برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است و این ترورها و تهدیدها نیز در همین راستا انجام می‌شود.

حجت الاسلام موسیوند افزود: البته در خصوص ترور اخیر یک نکته دیگر هم وجود دارد و آن این است که دشمن منتظر عکس العمل جمهوری اسلامی است تا برنامه‌های بعدی خود، بر این اساس  را طراحی کند.

وی با ابراز تاسف از برخی گمانه زنی‌ها از انجام مذاکره با غرب در کشور، گفت: متاسفانه هنوز هم تفکری در کشور وجود دارد که گمان می‌کند راه حل رفع مشکلات اقتصادی، سازش و مذاکره با آمریکا و غرب است و لذا تا زمانی که این روحیه و تفکر وجود دارد، نمی‌توان در مقابل این مسائل، انتظار عملکرد انقلابی داشته باشیم.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان، با تاکید بر اینکه دشمن با دیدن اینگونه رفتارها جسورانه‌تر عمل می‌کند، عنوان کرد: دعا می‌کنیم مسئولانی که خواب آمریکا را می‌بینند هر چه زودتر از خواب بیدار شوند، در غیر اینصورت خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی‌ و فخری زاده‌ها به گردن این افراد و مسئولانی خواهد بود که با برخورد منفعلانه خود، موجب این اقدامات دشمن می‌شوند.

وی با بیان اینکه انتظار جامعه برخورد و مجازات با عاملان ترور شهید فخری زاده است، اظهار داشت: در صورتی دشمن دست به چنین اقدامات تروریستی و خرابکارانه نمی‌زند که با برخورد جدی مسئولان کشور مواجه شود و به بیان دیگر این برخورد جدی، درس عبرتی برای دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود.

این استاد حوزه در پایان با انتقاد از صدا و سیما در نحوه پوشش خبری این اتفاق مهم، مطرح کرد: عدم توجه صدا و سیما به رسالت مهم خود، که عبارت است از عملکرد سریع، قاطع و شفاف، باعث ایجاد دلخوری در بین مردم متدین کشور خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha