جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس از طلاب جهادگر عرصه تغسیل اموات کرونایی شیراز قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سروان پاسدار محمدعلی جاویدی، جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس عصر امروز با حضور در دارالرحمه شیراز، ضمن سرکشی از فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون تغسیل اموات کرونایی از آنان نیز قدردانی کرد.

در این دیدار که با حضور جانشین و فرماندهان پایگاه های سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس صورت گرفت سروان پاسدار جاویدی ضمن عرض خداقوت و تشکر فراوان از طلاب جهادی عرصه تغسیل که تاکنون بیش از ۹۰۰ نفر از اموات توسط این عزیزان غسل داده شده اند، اظهار داشت: روحانیت در این برهه  همانند دیگر عرصه ها از جمله  ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از حرم، حضور جهادی در مناطق زلزله زده و سیل زده پای کار انقلاب اسلامی و مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ایستاده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: طلاب و روحانیون بسیجی سراسر استان از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا  در صحنه های مختلف از جمله ضدعفونی اماکن و معابر کارگاه های تولید ماسک برپایی ایستگاه های امر به معروف و توزیع ماسک و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان در خصوص کمک های مؤمنانه، خدمت در بیمارستان ها و همکاری با کادر درمان و همچنین در زمینه تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی حضور ایثارگرانه و فعالانه داشته اند، ان شاء الله این روند تا کنترل و نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس آمادگی همکاری با تمامی ارگان ها و نهادها را جهت مهار این ویروس دارد.

وی بر لزوم امتداد این خدمات خداپسندانه و جهادی تا شکست و نابودی این بیماری منحوس تأکید کرد و افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت استان از دیگر روحانیون جهت حضور هر چه بیشتر درخواست همکاری و سازماندهی در گروه های جهادی را داریم.

جاویدی همچنین بر اخلاص در عمل و تداوم این خدمات ایثارگرانه، خطاب به جهادگران سلامت، بیان داشت: طلاب و روحانیون جهادی در این عرصه با نیت‌های خالص در این مسیر گام بردارند که حقیقتا اگر غیر از این بود تاکنون اینچنین خالصانه بدون چشم داشت مشغول نبودند، فعالیت های خالصانه نیز موجب این می شود که خداوند متعال سرچشمه‌های علم و دانش را بر قلب و زبان جاری کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha