شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان، از آغاز عملیات شهید قاسم سلیمانی در فارس با محوریت کمک به کادر درمان در کرونا خبر داد.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره  برگزاری برنامه عملیات ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان فارس، اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که اکنون به مناسبت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و تا فرا رسیدن آن ادامه خواهد داشت ویژه برنامه «عملیات شهید حاج قاسم سلمیانی» در سطح استان است.

وی در ادامه با اشاره به تبیین برنامه عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان فارس اضافه کرد: براساس این برنامه در هر شهرستان یک گروه جهادی در راستای خدمت به مردم، مسئولان و تغسیل اموات کرونایی مشغول به فعالیت می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه برنامه «عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی» به نوعی ترویج مکتب سلیمانی است، عنوان کرد: همچنین توسل و تزرع به اهل بیت(ع) و قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه از جمله دیگر برنامه هایی است که در این ایام در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی عرصه تبلیغ را متعلق به عموم و آحاد مردم دانست و خاطرنشان کرد: تبلیغ دین و رساندن پیام دین به دیگران فقط وظیفه روحانیت بوده بلکه مردم به میزان آگاهی‌شان وظیفه و رسالت در این موضوع دارند.

حجت الاسلام مهرابی تاکید کرد: ایجاد فضای تبلیغ مردمی و ورود مردم در فضای تبلیغات دینی برای ما یک امر جدی است و ما می‌خواهیم مردم را در این زمینه توانمند کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha