پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امتحان مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس در خصوص برگزاری امتحانات، گفت: امتحانات مدارس علمیه از دی ماه به صورت آزمون آنلاین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در فارس، با تاکید بر برگزاری دروس مدارس علمیه فارس در ایام کرونایی، اظهار داشت: آموزش دروس با قوت و به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

وی همچنین به فعالیت های تهذیبی و آموزش مدارس علمیه اشاره کرد و افزود: تمام فعالیت های تهذیبی و آموزشی مدارس علمیه نیز به صورت غیرحضوری ابلاغ شده است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس در خصوص برگزاری امتحانات نیز تصریح کرد: امتحانات مدارس علمیه نیز از دی ماه به صورت آزمون آنلاین برگزار خواهد شد.

وی فعالیت های تبلیغی مدارس علمیه و مبلغین را نیز مورد توجه قرار داد و بیان داشت: برای برگزاری فعالیت های تبلیغی از جمله برپایی تجمعات و مجالس مبلغین در ایام فاطمیه نیز منتظر ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی در پایان با اشاره به برگزاری تجمع روحانیون در خصوص شهادت شهید فخری زاده، گفت: با توجه به شیوع بالای بیماری کرونا و ابلاغ های ستاد کرونا مراسمی را برگزار نکرده ایم، اما مراسمی تحت همین عنوان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان فارس به صورت مجازی برگزار شد که در سیمای استان نیز به صورت زنده پخش شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha