جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جانشین سازمان بسیج طلاب فارس فارس

حوزه/ جانشین مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس از فعالیت ۱۸۰ گروه جهادی در ایام کرونایی سطح استان فارس خبر داد.

محمدعلی جاویدی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه، اظهار داشت: تاکنون حدود ۹۰ مرحله توزیع بسته های بهداشتی در سطح استان انجام شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ۱۰۰۰ بسته بهداشتی امروز میان اقشار محروم حاشیه شهر شیراز توزیع شده است، اضافه کرد: این پک بهداشتی شامل ماسک، دستکش، پد الکل و محلول ضدعفونی بوده است که توسط گروه جهادی شهیدعبدالهادی ملک حسینی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شیراز توزیع شده است.

جانشین مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس با تصریح اینکه تاکنون بیش از ۳ میلیون بسته بهداشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا میان اقشار نیازمند جامعه در مناطق محروم و حاشیه شهر شیراز توزیع شده است، خاطرنشان کرد: سرکشی از طلاب جهادی اموات کرونایی و عرض خداقوت به کادر درمان بیمارستان ها بخش دیگری از فعالیت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس است.

وی همچنین در خصوص فعالیت گروه های جهادی سطح استان فارس عنوان کرد: هم اکنون در ایام کرونایی ۱۸۰ گروه جهادی در سطح استان مشغول فعالیت در بخش های تغسیل اموات، کمک به کادر درمان، ضدعفونی معابر، حسینیه، مساجد، بقاع متبرکه و بیمارستان ها مشغول هستند.

جاویدی به توزیع کمک های مومنانه اشاره و مطرح کرد: تاکنون چهار مرحله از توزیع کمک های مومنانه انجام شده که بیش از ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته میانگین ۴۰۰ هزار تومان توسط بسیج طلاب صورت گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: همچنین حدود ۲۰۰ نفر از طلاب اکنون در بیمارستان ها مشغول فعالیت هستند که به کادر درمان و پرستاری از بیماران کرونایی مشغول هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha