جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 933795
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
روز پرستار

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس از تجلیل جمعی از پرستاران سراسر استان فارس به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) با پویش «سپاس» خبر داد.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار  در شیراز، با اشاره به راه اندازی پویش «سپاس» در سطح ملی و استان فارس اظهار کرد: در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب(س) پویش سپاس دراستان فارس همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه اولویت این پویش، سپاس از مجاهدت کاردرمانی به ویژه پرستاران است، اضافه کرد: در سراسر استان فارس ۳۱ دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند که با هماهنگی های صورت گرفته فردا به طور همزمان از جمعی پرستاران بیمارستان های سطح استان قدردانی خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: همچنین در شیراز نیز بازدیداز سه بیمارستان نمازی، فقیهی و حضرت علی اصغر در دستور کار است، فردا نیز با حضور نماینده ولی فقیه در سطح استان فارس قدردانی از پرستاران حضرت علی اصغر(ع) شیراز را خواهیم داشت.

وی در پایان با بیان اینکه همچنین سرکشی از یک خانواده شهیده حوزه سلامت انجام خواهد شد، مطرح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت پرتوکل های بهداشتی در سطح استان مجموعا از حدود ۶۰۰ پرستار تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha