جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس از فعالیت ۶۸ بانوی طلبه سطح استان فارس در تغسیل و تجهیز اموات کرونایی خبر داد.

لیلا بهرامی شاد در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران در ایام کرونایی، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران استان فارس در ایام کرونایی به عنوان بال دیگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز به فعالیت های علمی_پژوهشی و فرهنگی مشغول بوده است.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه حوزه علمیه خواهران استان فارس در عرصه اجتماعی نیز حضوری موفق داشته است، اضافه کرد: حضور خواهران طلبه در جریان شیوع کرونا در کنار کادر درمان یکی از این فعالیت ها به شمار می رود. همچنین در جریان تجهیز و تدفین اموات کرونایی نیز طلاب خواهر حضوری فعال داشته اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس خاطرنشان کرد: در چند ماهی که از از شیوع اکرونا می گذرد ۶۸ نفر از بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران استان فارس در اکثر شهرستان ها رسالت خود در تغسیل و تجهیز اموات کرونایی را به نحو احسن در حال انجام هستند و با این کار باری از غم و اندوه خانواده های داغدار را التیام می دهند.

وی عنوان کرد: در میان خواهران طلبه جهادی گاهی دیده می شود که برخی از آنان خود دارای بیماری زمینه ای هستند و یا حتی سن آنان بسیار کم بوده، اما با روح بزرگی که دارند تمام توان خود را برای انجام این فریضه الهی به کار گرفته اند و فعالیت خود را به صورت جهادی و به نحو احسنت انجام می دهند.

بهرامی ضمن اعلام آمادی طلاب خواهر در حضور بیمارستان ها و کمک به کادر درمان، افزود: به تازگی با همکاری علوم پزشکی شیراز شرایطی فراهم شده تا طلاب خواهر پیرو منویات مقام معظم رهبری، به کمک کارکنان درمانی بیمارستان ها در سطح استان بشتابند و در این زمینه به عنوان یکی از فعالیت های اجتماعی خود مثمر ثمر باشند.

وی در پایان تاکید کرد: شیوع کرونا روحیه جهاد، همدلی و کار تشکیلاتی را در مدارس علمیه استان بیش از پیش زنده کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha