پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کادر درمان شیراز

حوزه/ امروز برای دومین بار به اتفاق چند نفر از معاونان مدیریت حوزه علمیه استان سری به بیمارستان حضرت علی اصغر شیراز زدم تا ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی بیمارستان از نزدیک در جریان خدمات دهی طلاب جهادی مستقر در بیمارستان نیز قرار بگیرم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، شنیده بودم که در میان پزشکان و پرستاران، افرادی با روحیه و ایمان بالا همه وجود خود را صرف خدمت به بیماران کرونایی کرده اند اما امروز خودم از نزدیک با آنها دیدار کردم.

یکی از این افراد خانم گودرزی مدیر بخش پرستاری بیمارستان بود دفعه قبل هم او را دیدم و همت والای او را ستودم، امروز به محض اینکه ما را دید خیلی خوشحال شد و گفت: «من اینجا را مثل میدان جهاد می دانم و همانطور که مدافعان حرم حضور حضرت زینب سلام الله علیها را حس می کردند من هم حضور ایشان را حس می کنم»، بعد اضافه کرد: «این چند روز که طلاب جهادی به عنوان همراه بیمار به کمک کادر بیمارستانی آمده اند روحیه همکاران من چند برابر شده اینها واقعا فرشته اند».

او آنقدر با روحیه  و با انرژی حرف می زد که صحنه دیگری از حماسه و ایثار زن مسلمان را به تصویر کشید.

تحسین من وقتی بیشتر شد که فهمیدم خانم گودرزی چند هفته پیش مبتلا به کرونا شده و با وجود داشتن بیماری زمینه ای پس از مقداری بهبودی باز هم به خدمت خود ادامه می دهد.

و جهاد همچنان ادامه دارد ...

حجت الاسلام والمسلمین استوار مدیر حوزه علمیه فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha