چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت کهیاری

حوزه/ حضور چند راننده آمبولانس جلب توجه می کرد به ویژه هنگامی که با یکدیگر به گفت و گو می نشستند، همین امر سبب شد تا با محمد عافیت جو یکی از آن راننده ها به گفت و گو بنشینیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، پس از حضور در غسالخانه کرونایی ها آمبولانس های بسیاری را دیدم که درگیر جا به جا کردن اموات کرونایی بودند، به همین دلیل تصمیم گرفتم تا با راننده یکی از آمبولانس ها در خصوص حضور طلاب جهادی در داروالرحمه گفت و گویی داشته باشم.

حضور چند راننده آمبولانس جلب توجه می کرد به ویژه هنگامی که با یکدیگر به گفت و گو می نشستند، همین امر سبب شد تا با محمد عافیت جو یکی از آن راننده ها به گفت و گو بنشینیم.

حوزه:  لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

به نام خدا محمد عافیت جو راننده آمبولانس اموات کرونایی هستم.

حوزه: چند وقت است که مشغول این کار هستید؟

از روزی که کرونا در شیراز شیوع پیدا کرد اولین میت را من جا به جا کردم تا الان که در خدمت شما هستیم.

حوزه: نظر شما درباره طلاب جهادی که کار تغسیل را انجام می‌دهند، چیست؟

پیش از اینکه بخواهم نظری در رابطه با طلاب داشته باشم، باید بگوییم آشنایی با طلاب جهادی در دارالرحمه، سبب شد که از برخی کارها که در گذشته انجام می‌دادم دست بکشم.

در مرحله دوم وقتی خانواده‌های اموات کرونایی مشاهده می‌کنند که طلاب این کار را انجام می‌دهند اصلاً باور نمی‌کنند. بارها به چشم دیده‌ام که از صمیم قلب از طلاب جهادی قدردانی می‌کنند.

بسیاری از خانواده‌ها که کار جهادی طلاب را مشاهده می‌کنند بارها خواسته‌اند پولی به آنان تقدیم کنند که طلاب حتی از برداشتن هزار تومان آن هم دریغ می‌کنند.

از زمانی که طلاب جهادی به اینجا آمده‌اند بسیاری از کارها سامان داده شده است.

حوزه: جمله پایانی

همه قدردان فعالیت‌های جهادی و خالصانه طلاب هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha