جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
لیلا بهرامی شاد - معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس از فعالیت جهادی ۹۰۰ بانوی طلبه این استان در ایام کرونایی خبر داد.

لیلا بهرامی شاد در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص فعالیت های جهادی طلاب حوزه علمیه خواهران استان فارس اظهار داشت: بیش از ۹۰۰ بانوی طلبه استان فارس در ایام شیوع ویروس کرونا به فعالیت های جهادی مشغول بودند و اکنون نیز در جبهه حفظ سلامت مردم حضور دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس با اشاره به اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا امکان تبلیغ حضوری برای مبلغان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان استان فارس در فضای مجازیاقدام های موثری مانند تهیه و تولید ۱۱ هزار و ۷۷۰ محتوای تبلیغی و انتشار در شبکه های اجتماعی داشته اند.

بهرامی شاد با بیان اینکه در ۶ ماه اخیر ۵ هزار و ۵۲۰ بسته فرهنگی توسط مدارس علمیه استان تهیه و بین مردم توزیع شده است، بیان داشت: تکریم ۸۷ خانواده داغدار کرونایی، برگزاری نشست های تربیتی ویژه خانواده های طلاب در فضای مجازی و راه اندازی پویش های مختلف ویژه این ایام از دیگر فعالیت های فرهنگی طلاب استان فارس بوده است.

وی با اعلام اینکه در چند ماه اخیر بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ عدد ماسک توسط طلاب تولید و میان نیازمندان و مردم توزیع شده است، بیان کرد: جمع آوری 207 میلیون تومان کمک نقدی و همچنین تهیه بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و توزیع میان نیازمندان از دیگر فعالیت های جهادی طلاب استان در عرصه خدمت رسانی به مردم در ایام شیوع  کرونا بوده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha