چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مدح خورشید

حوزه/ معاون فرهنگی دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در فارس از آغاز مسابقه کتابخوانی «مدح خورشید» در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مصطفی مشفقیان صبح امروز طی نشستی در نخستین روز هفته کتاب از آغاز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب مدح خورشید خبر داد و اظهار داشت: تبیین صحیح دیدگاه‌ها و عمل انقلابی امام خمینی(ره) یکی از نیازهای جدی امروز دوران ما به ویژه برای دانشجویان و جوانان است و طبیعتا بهترین مفسر و تبیین کننده سیره عملی و اندیشه حضرت امام، مقام معظم رهبری هستند.

وی در ادامه گفت: کتاب مدح خورشید یک مجموعه گرانبها و ارزشمند از زندگی امام خمینی(ره)، مکارم اخلاقی و فضایل شخصیتی ایشان است که توسط مقام معظم رهبری بیان می‌گردد و به همین جهت، یک کتاب کم نظیر محسوب می‌شود.

مشفقیان با اشاره به چگونگی شرکت در این مسابقه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.emamat-jomeh.ir/ketab فایل مربوطه این کتاب را به صورت رایگان دانلود کرده و یا آن را از کتابفروشی‌های سطح شهر تهیه نمایند و در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز به صورت مجازی در مسابقه این کتاب شرکت کنند و جزء برندگان این مسابقه باشند.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پایان افزود: دوران کرونا، علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که ایجاد کرده، فرصت مناسبی است تا بار دیگر مردم ما با کتاب و کتاب‌خوانی آشتی کنند و سرانه مطالعه را افزایش دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha