شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجه الاسلام کراری معاون پژوهش حوزه علمیه فارس

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب و اساتید حوزه استان خبر داد.

حجت الاسلام علی حسین کراری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص فرا رسیدن هفته کتابخونی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه استان با همکاری معاونت پژوهش مدرسه علمیه مصلّی شیراز و مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه استان فارس برگزار می‌شود.

وی در ادامه «راهکارهای تقویت انگیزه و نشاط» را عنوان کتاب مسابقه معرفی کرد و افزود: این کتاب تالیف حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: طبق نامه نگاری رسمی با مرکز انتشارات درس هایی از قرآن ضمن دریافت فایل pdf کتاب اجازه باز نشر آن به مدیریت حوزه علمیه استان اعطاء شده است، از این رو طلاب و اساتید نیز می‌توانند از طریق مراجعه به وبسایت ieks.ir و یا ارسال پیام در شبکه پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۷۶۱۴۳۲۲۳ نسبت به دریافت فایل pdf کتاب اقدام کنند.

حجت الاسلام کراری با بیان اینکه به پنج نفر از افراد برتر نیز به قید قرعه هدیه نقدی تقدیم خواهد شد، عنوان کرد: آزمون به صورت غیر حضوری و از طریق وبسایت: ieks.ir در تاریخ ۱/۹/۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح لغایت ۸ شب برگزار می‌ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha