شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل کمیته امداد فارس

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد و امام خمینی(ره) استان فارس گفت: مردم نیک اندیش استان فارس در ۷ ماهه سال جاری ۱۱۲ میلیارد تومان برای امور نیازمندان به مراکر نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد بذرافشان صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص کمک ۱۱۲ میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری اظهار داشت: دو کار اصلی شناسایی خیرین و نیازمندان، به عنوان مجموعه کارهای حمایتی این مراکز است که مردم برای مردم خدمت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸۰ مرکز نیکوکاری در استان فارس مشغول فعالیت هستند، افزود: مردم نیک‌اندیش استان در ۷ ماهه امسال ۱۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این کمک ها توسط خود مردم به عنوان اعضای معتمد محله جمع آوری و در زمینه‌های مختلف امور نیازمندان هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: از مبلغ جمع آوری شده، ۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در امور تأمین معیشت نیازمندان و مابقی در سرفصل هایی همچون مسکن، جهیزیه، درمان، فرهنگی و غیره هزینه شده است.

وی در پایان بیان کرد: همچنین با افزایش اعتماد مردم نیکوکار استان به مراکز نیکوکاری، شاهد رشد ۱۹۹ درصدی کمک های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha