یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس از شناسایی ۷۰۰ طلبه هنرمند خواهر و برادر توسط دبیرخانه دائمی هنری طلاب این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی عصر امروز در حاشیه محفل شعر خوانی میلاد «مهر و ماه» که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه این مراسم به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام جمعفر صادق(ع)، هفته وحدت و ۱۳ آبان برگزار شده است، اظهار داشت: شعرای خوبی از استان در این مراسم شرکت کردند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی فعالیت های هنری طلاب، اضافه کرد: فعالیت های هنری طلاب با مشارکت حوزه علمه برادران و خواهران، مرکز خدمات حوزه علمیه فارس و حوزه هنری انقلابی اسلامی کار خود را چند سال گذشته آغاز کرده است، در واقع مجموعه ای است که با جمع آوری اطلاعات  ۷۰۰ نفر از طلاب هنرمند بنا دارد فعالیت طلاب را در حوزه هنر و کارهای هنرمندانه ساماندهی کند.

مدیر حوزه علمیه فارس به اهداف دبیرخانه دائمی طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: دستیابی به هنر دینی از طریق تربیت نیروی انسانی کارآمد، گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در قالب آثار هنری متنوع و روزآمد، ترویج فرهنگ پژوهش در عرصه هنر و حمایت از پژوهش‌های هنری، شناسایی و معرفی مراکز هنری مرتبط با حوزه‌های علمیه، سازماندهی نیروهای هنرمند حوزه‌های علمیه و ایجاد ارتباط بین طلاب و فضلای هنرمند با سایر هنرمندان جامعه از اهداف این دبیرخانه به شمار می رود.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از فعالیت های مهم دبیرخانه دائمی طلاب هنرمند فارس، شناسایی و تشکیل بانک اطلاعات حدود ۷۰۰ نفر از طلاب هنرمند خواهران و برادران است که دسته بندی این افراد در گروه‌های مختلف هنری صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha