سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کمک های مومنانه

حوزه/ فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه در موضوع مقابله با کرونا گروه های جهادی و جوانان فارس درخشیده اند، گفت: تنها در یک نمونه طِیِ مرحله گذشته نهضت کمک مومنانه بیش از ۲۵ هزار نفر خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار یدالله بوعلی، عصر چهارشنبه، در مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه که در سالن حافظ نمایشگاه بین المللی گلستان شیراز برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت را نیز گرامی می داریم.

وی در ادامه با تصریح اینکه باید از گروه های جهادی نیز قدردانی کرد، اضافه کرد: امروز نخستین مرحله مرحله سوم کمک مومنانه را آغاز کردیم که از این بابت باید خدا قوت خدمت دست اندرکاران داشته باشیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: امروز به این نتیجه رسیده ایم، که آنچه مقام معظم رهبری در مورد فارس فرموده اند به حق، به جا و منصفانه بوده است، که فارس قله  است، و این قله در همه عرصه ها جوشش دارد.

وی عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم، در هر عرصه ای درخشیده اند و ان شاء الله خواهند درخشید، امروز خدا را شاکر هستیم که در استانی زندگی می کنیم که سراسر تاریخ این استان در همه عرصه ها درخشنان و پر افتخار است.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه در این مدت گذشته توانسته ایم، آنچه رهبر معظم انقلاب بیان کردن را محقق کنیم، اذعان داشت: با کمال افتخار می توانیم گزارشی از استان را در خصوص کمک های مومنانه بیان کنیم که از دیگر استان ها متفاوت است، از این رو باید از مردم استان که نقش آفرین بودند قدردانی کرد.

وی همچنین ابراز کرد: توزیع بیش از ۳۳ هزار بسته غذایی، تنها بخشی از عملکرد یک ناحیه از استان است، این جریان همواره به وضوح قابل مشاهده بوده و ان شاءالله ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه در موضوع مقابله با کرونا گروه های جهادی و جوانان فارس همانند ستارگان درخشان در آسمان ایران اسلامی درخشیده اند، گفت: خیران نیک اندیش و گروه های جهادی بسیج در حوزه های مختلف به یاری کادر بهداشت و درمان و اقشار محروم استان فارس آمده و تنها در یک نمونه طِیِ مرحله گذشته نهضت کمک مومنانه بیش از ۲۵ هزار نفر خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کرده اند.

وی، انجام کار نیک و خیر را بسیار با ارزش دانست و گفت: کار خیر ارزش دارد، و بسیار ارزشمند است اما ترویج و تبیین آن نیز بسیار ارزمشند تر است.

سردار بوعلی با دعوت از جوانان داوطلب و گروه های جهادی برای حضور در طرح همیار سلامت، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان فارس آماده ثبت نام از داوطلبان حضور در طرح همیار سلامت هستند. همچنین در نظر داریم نقاهتگاه های محله ای را در سراسر استان با عنوان «سرای محلات» راه اندازی کنیم تا بیماران کرونا دوران نقاهت خود را در این مکان ها طِی کنند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: در این مراسم ۵ هزار بسته معیشتی به اقشار محروم و آسیب دیده اهدا می شود و این تنها عملکرد یک ناحیه بسیج از ۴۲ ناحیه بسیج استان فارس است که با مشارکت خیران نیک اندیش و سایر نهادها صورت می پذیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha