سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 895674
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
سردار بوعلی

حوزه/ سردار یدالله بوعلی، جانشین سپاه فجر، از سوی نماینده ولی فقیه در استان فارس، به عنوان دبیر اجرایی قرارگاه همدلی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام حسین ملک مکان، عصر امروز در جلسه قرارگاه همدلی استان فارس که در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد، به ایجاد هماهنگی لازم در خدمت رسانی به نیازمندان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، شناسایی گروه های جهادی و تشکل هایی است که در این زمینه می خواهند فعالیت کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس با تصریح اینکه باید برای توزیع اقلام بهداشتی و غذایی تقسیم بندی انجام شود، اضافه کرد: خدمات قرارگاه همدلی با محوریت مساجد، حسینه ها و بقاع متبرکه انجام شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در زمینه جمع آوری کمک ها و توزیع آنان به صورت آماری یک جمع بندی صورت بگیرد، تا خدمت مقام معظم رهبری ارائه گزارش شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس یادآور شد: ائمه جمعه با تمام توان در موضوع جمع آوری کمک و توزیع آن میان نیازمندان پای کار خواهند بود و همکاری می کنند.

سردار بوعلی، دبیر قرارگاه همدلی فارس شد

سردار یدالله بوعلی، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه راه اندازی سامانه ثبت خانوارهای نیازمند به منظور توزیع بسته های معیشتی و حمایتی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: پیشنهاد ما این است که این سامانه در دفتر نماینده ولی فقیه مستقر شود.

وی ادامه داد: دشمنان در اوایل روزهای شیوع کرونا در کشور بقاع متبرکه و روحانیون را مورد هجمه قرار دادند، اما اکنون کارکرد مساجد، بقاع متبرکه و روحانیون بسیار بیشتر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدلله بچه های ارزشی با استفاده از ظرفیت های جهادی نقش آفرینی می کنند.

 در پایان این جلسه، سردار بوعلی از سوی نماینده ولی فقیه در استان فارس، به عنوان دبیر اجرایی قرارگاه همدلی انتخاب شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha