جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرمانده سپاه ناحیه احمد موسی

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از کسر داوطلبانه ۲۰ درصدی از حقوق پرسنل این ناحیه جهت تأمین و توزیع اقلام مصرفی بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونا در شرق شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی صبح امروز در جلسه کمک مؤمنانه که در سالن جلسات ناحیه احمد بن موسی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: بسیج بی‌ریا، بدون توقع و صبور در همه حوادث غیرمترقبه در هر جای کشور پرچم­دار امدادرسانی و یاری به مردم عزیز کشور است.

وی در ادامه اضافه کرد: در راستای پاسخ عملی به توصیه­ های حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه به نیازمند و قشر آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ در ماه مبارک رمضان برنامه های جامع و خوبی طرح ریزی شده و در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع)  بیان کرد: در گام اول این طرحِ مؤثر، ۲۰ درصد از حقوق پرسنل این ناحیه به صورت داوطلبانه کسر و در جهت تأمین اقلام ضروری خانواده های آسیب دیده اختصاص می­‌یابد.

وی با اشاره به فراخوان گردان­ های بیت المقدس، کوثر و گروه­ های جهادی، گفت: در صدد هستیم که با محوریت پایگاه­ ها در شرق شیراز خانواده­ های آسیب دیده را شناسایی کنیم و با تشکیل شناسنامه­‌ای منسجم به طول سه تا چهار ماه به خانواده­‌های آسیب دیده کمک کنیم.

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه بسیج ظرفیت شناسایی خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا با محوریت پایگاها را دارد، افزود: خیرین مردمی هم که تمایل به مشارکت در طرح کمک مؤمنانه را دارند می‌توانند در این طرح خداپسندانه شرکت کنند و کمک­های نقدی خود را به شماره حساب ۲۵۷۱-۰۵۸-۰۶۶۰۸۹۹۶-۰۲۵ واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک­‌های خیرین در همان محدوده سرزمینی به دست نیازمندان می­ رسد، گفت: اوج این کمک­‌ها از میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تا عید سعید فطر است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) در پایان ضمن تقدیر از بسیجیان فعال در عرصه خدمات رسانی در مبارزه با ویرس کرونا، گفت: در روزهای آینده آمار کلی از وضعیت خدمات رسانی بسیجیان و سپاه در طرح مبارزه با ویروس کرونا را به اطلاع مردم عزیز شیراز می­ رسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha