سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: حوزه علمیه خواهران استان فارس در تمامی شهرستان ها، معروف سازی مواسات و توزیع کریمانه اقلام فعالیت کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، عصر امروز در جلسه قرارگاه همدلی استان فارس که در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد، فرهنگ مساوات را با الهام از صلوات شعبانیه بازنمود فطرت انسان دانست و اظهار داشت: اگر بتوانیم در کنار کارهای سخت افزاری، کار نرم افزار را هم داشته باشیم می توانیم فرهنگ مساوات را بهتر در استان جلوه دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: از جمله کارهای نرم افزاری که می توانیم با آن کار مواسات را به عنوان کار معروف انجام دهیم از طریق رسانه ها است که باید آن را مطرح کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس تصریح کرد: یکی از کارهایی که بنا است قرارگاه همدلی برای نیازمندان انجام دهد، این است که فرهنگ مواسات را در دو بخش اختصاصی یعنی اینکه هر خانه، یک خانه نیازمند را تحت پوشش خود قرار دهد و به صورت عمومی نیز با محوریت مساجد و در شهرستان ها این کار را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران استان فارس در تمامی شهرستان ها حوزه دارد و این آمادگی را دارد که در معروف سازی مواسات و توزیع کریمانه اقلام فعالیت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha