جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ امام جمعه اقبالیه گفت: پویش های مردمی خوبی در زمینه مبارزه با بیماری کرونا شکل گرفته و ان شاء الله با همکاری مردم و قرارگاه مواسات مؤمنانه کمک شایانی به نیازمندان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان صبح امروز در جلسه تشکیل قرارگاه مواسات مؤمنانه در دفتر امام جمعه اقبالیه، گفت: تاکنون علاوه بر خدمات چشم گیر کادر بیمارستان ها و مراکز درمانی، اقشار مختلفی همچون پایگاه های بسیج، مساجد، خیرین، طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین، دانشجویان و کارگران برای مقابله با ویروس منحوس کرونا به میدان آمده اند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه اقبالیه افزود: در دو ماه اخیر با شیوع بیماری کرونا برخی از نیازمندان از نظر معیشتی و اقتصادی دچار مشکلات شدید شده اند که قرارگاه مواسات مؤمنانه راه حل خوبی برای کمک به این عزیزان است.

حجت الاسلام فاطمیان ادامه داد: مردم عزیز ما از وضعیت اقتصادی نیازمندان به خوبی آگاهی دارند و آنها را درک می کنند و با شرکت در رزمایش مواسات مؤمنانه به این عزیزان کمک خواهند کرد.

امام جمعه اقبالیه تصریح کرد: در کنار دعا برای دفع این بلا، باید مشکلات دیگران را مشکل خود دانسته و برای کمک به نیازمندان به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان از یکدیگر سبقت بگیریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha